Před Barcelonou přitom Haug připustil, že na nejrychlejší znatelně ztrácejí. Nyní krotí obavy některých odborníků, podle nichž na ně vůz Mercedesu ztrácí až 1,5 vteřiny na kolo.
Fanouškům dle německého Auto Motor und Sport vysvětluje: "Časy, které jsme viděli v Barceloně, vypadaly lépe než v předchozích testech. Protože jsme byli schopni ujet více kol, rozumíme nyní auto a pneumatikám lépe, což se odráží na časech."
"Během našich kol [v Barceloně] jsme jezdili s úplně jiným nastavením než dříve. Pokud všechno půjde dobře, Stříbrný šíp by vás mohl zkrátka překvapit," dodal.
Odvolával se také na maximální rychlosti, v čemž Mercedes během posledního testu exceloval. Na cílové rovince v Barceloně dosahoval 316 km/hod, čemuž se dokázal přiblížit pouze Renault.