Ferrari: Push-rod zavěšení je správné řešení

Ferrari | foto: Scuderia Ferrari

I když se očekávalo, že Ferrari na svém novém voze F150 použije zavěšení typu pull-rod, podobně jako loni Red Bull, nový vůz italské stáje zůstává u typu push-rod.

Jaké zadní zavěšení bude mít nové Ferrari? Tuto otázku si kladlo mnoho lidí. Včera byl nový monopost odhalen a je jasné, že Ferrari F150 zůstává u zavěšení typu push-rod.

Podle Nikolase Tombazise, který má na starosti design monopostů si ale myslí, že se týmu podařilo navrhnout vůz tak, že toto zavěšení nebude znamenat žádnou nevýhodu oproti zavěšení typu pull-rod.

"Během vývoje vozu jsme vyzkoušeli mnoho variant, včetně zavěšení, které loni používal Red Bull, nicméně došli jsme k závěru, že nejlepší bude použít zavěšení push-rod, které jsme používali i loni.

Podařilo se nám nalézt způsob, který na voze zrovna teď není tak viditelný, jak extrémním způsobem zmenšit prostor push-rod zavěšení. To znamená, že můžeme zmenšit velikost v zadní části, takže naše verze je mnohem kompaktnější než předchozí. Věříme, že jsme dosáhli podobné úrovně balíku, jako ostatní."


Ferrari představilo svůj nový vůz včera a hned ho otestovalo při shakedownu na okruhu ve Fioranu (více zde a zde).

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 5 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy