Kvůli této změně se Tim Goss - hlavní konstruktér loňského vozu MP4-25 - přesune na pozici Paddyho Lowa. Oba budou úzce spolupracovat s Neilem Oatleyem, který bude pokračovat v roli ředitele designových a vývojových programů.
Lowe o své nové roli řekl: "Je to skvělé pro Neila a pro mě, že se k nám přidá Tim jako další ředitel technické části. My tři budeme nejen moci efektivněji rozdělovat naše pracovní povinnosti, ale díky Timovi a mně se budeme také dělit o účast na závodech.
Je to velmi důležité mít seniorský technický management na závodní trati, protože tam získáváte body. Na druhé straně když jste pořád pryč, tak riskujete, že ztratíte dohled nad nějakou těžkou práci, která se odehrává v továrně."
Gossovo jmenování souvisí také s povinnostmi, které mu přibyli loni po odchodu Pata Frye do Ferrari: "Společně s Patem Fryem jsem byl zodpovědným za směrování našich vozů. Nyní mám obě role - ale v rámci týmu samozřejmě došlo k určitému posunu odpovědností. Jasně, že nemůžu pracovat za dva."
"Jako ředitel konstrukce budu koordinovat menší tým projektových inženýrů, kteří jsou zodpovědní za specifikaci, design a vývoj našich vozů," popisuje Goss.