Indický pilot debutoval ve Formuli 1 poprvé v roce 2010 se stájí HRT, u níž byl později nahrazen Sakonem Jamamotem kvůli finančním problémům se svými sponzory.
Sedmadvacetiletý Karun by raději závodil, což se mu ale v letošní sezóně již zřejmě nepovede. Má-li zůstat v paddocku, role testovacího pilota se zdá mnohem pravděpodobnější.
"Líbí se mi myšlenka vybudování asijského týmu s asijskými piloty, mechaniky, inženýry, lidmi z marketingu a PR," uvádí pro zpravodajskou agenturu PTI. "Tony Fernandes se hodně snaží, tak to ostatně již také provedl se svou společností Air Asia."
Smlouvu však podepsanou nemá. O tento post usiluje po přestupu Fairuze Fauzyho k Renaultu mnoho zájemců: "Rád bych podepsal na středně dlouhé období dvou až tří let. Umožnilo by mi to vybudovat partnerství, společně vyrůst. To, co hledám, je stabilita. Učil bych se, i kdybych jezdil pouze v pátky.
Pokud nemáte v rukou smlouvu, tak není nic definitivní. Zabere to ještě tak dva - tři týdny, než se dozvím více. Kromě mě vyjednávají možná s dvaceti dalšími piloty."