"Pokud jde o pneumatiky, výsledky prvního testu v Abú Zabí loni v listopadu jsou pozitivní a bude samozřejmě pro designéry a závodní inženýry velmi důležité, aby nalezli co nejlepší vyvážení vozu.
Navíc cítím, že se budeme ubírat jiným směrem než loni, protože pneumatiky se budou rychleji opotřebovávat, což povede k větším změnám během závodů - pozice na startu bude o něco méně důležité z pohledu finálního výsledku.
V současnosti zůstává velkou neznámou ovladatelnost vozů za mokra, déšť však můžeme očekávat během 15 dní testování, takže bychom si o tom měli být schopni udělat obrázek," dělí se o své starosti týkající se pneumatik s novináři v Dolomitech Domenicali.
Při návratu KERSu může Ferrari stavět na svých předloňských zkušenostech: "Pokračovali jsme v práci na tomto systému, snažili se vylepšit jeho hmotnosti, jelikož předpisy pro jeho užívání se nezměnily.
Náklady? Četl jsem o nějakých číslech, jen bych ale podotknul, že je třeba se dívat na to, jak se k nim došlo. Co se například týče Ferrari, náklady ve srovnání s výzkumem a vývojem jsou pouze na nás a nepřenášíme je na naše zákazníky," vysvětluje šéf závodního týmu Scuderie.