"Je to neznámá oblast. Byla docela dobře definována a vyjasněna v technických pravidlech, ale jakožto každá novinka, musíme být opatrní," sděluje své pocity Domenicali domácím novinářům z Autosprintu.
"Pilot jedoucí za jiným vozem jej může aktivovat pouze na označených místech na dráze, a pouze pokud je těsně za svým soupeřem. Bude to na ředitelství závodů signalizovat možnost ukazatelem v kokpitu.
Jen by mě zajímalo - krom toho, že to pomůže předjíždění - pomůže tento systém učinit souboje zajímavějšími či příliš jasnými? Momentálně jsem trochu skeptický, ale doufám, že se budu mýlit. Také doufám, že televize naleznou způsob, díky kterému by lidé na obrazovce mohli pochopit, kdo mechanismus aktivoval a kdo ne, jinak nebudete o moc chytřejší."
Na dotazy týkající se omezování výdajů řekl, že Ferrari je stále proti omezenému testování během sezóny, ale že jeho tým není tím, kdo utrácí nejvíce.
"Náš prezident často toto pravidlo kritizuje, srovnává to se zákazem trénovat fotbalovému týmu mezi zápasy. Chci lidem připomenout, že Ferrari tím, že na toto pravidlo omezující testování přistoupilo, se stalo týmem, který se vzdal největších investic, protože v minulosti jsme měli vždy za cíl více testovat v reálu než na simulátoru - na rozdíl od ostatních. Nezapomeňte, že máme dvě testovací tratě, které nyní nejsou využívány."
Domenicali krom jiného řekl to, co byste od něj očekávali: že chce, aby tým byl letos od počátku velmi konkurenceschopný, což podle něj také bude; že organizační změny v týmu, k nimž na konci roku po zklamání v Abú Zabí sáhli, nebyly okamžitým rozhodnutím, ale dlouho promyšlenou reflexí pokroků, kterých chce tým dosáhnout, argumentujíce změnami, jež činí po chybách všechny týmy, aby se staly lepšími. A že od Felipeho očekává mnohem lepší výsledky v roce 2011, poněvadž má Brazilec před sebou letos novou motivaci.