Španělský tým se protrápil letošní sezónou s neustálým nedostatkem financím a absencí jakéhokoliv vývoje. Vystřídal hned několik platících pilotů, aby alespoň částečně některé díry zalepil.
Zainteresování bohatého obchodníka Juana Villalonga nic nevyřešilo, protože Toyota stejně vycouvala z dohodnuté spolupráce kvůli pozdním platbám.
Španělské noviny nyní píšou, že HRT je nyní v kontaktu s několika investory ze Spojených států a také z Jižní Ameriky, nic konkrétního ovšem zatím oznámeno nebylo. "Nyní je tedy Hispania bez auta, pilotů, místa a sponzorů. Mají akorát motory Cosworth," uvádí list AS.
Tým nemusí být tak snadno prodejný: do začátku sezóny zbývá již jen několik měsíců a se současným vozem se příští rok těžko vlezou do 107% kvalifikačního pravidla. Snad jen Epsilon Euskadi a Lola, kteří neuspěli loni s přihláškami do šampionátu F1, by mohli mít dostatek technických prostředků na vylepšení současného vozu, aby byl alespoň trochu konkurenceschopný.