McLaren již má v simulátoru první vývojovou verzi monopostu pro příští rok. Hamilton jej včera poprvé ve Wokingu vyzkoušel a vyhodnocoval některé návrhy: "Vypadá hodně dobře, obsahuje spoustu nových nápadů a vylepšení."
Virtuální MP4-26 již obsahuje KERS i nastavitelné zadní křídlo. Zatímco se systémy pro rekuperaci kinetické energie jsme se setkali již loni, zadní křídlo s polohovatelnou klapkou bude novinkou. "KERS a zadní křídlo jsou zvláštní vychytávky, ale jezdilo se mi s nimi dobře," uvádí pilot McLarenu přes Twitter. "Náš KERS je nejlepší, měl by podávat slušný výkon."
Lewis Hamilton s monopostem McLaren MP4-25 v Brazílii
Proč se nezúčastnil testů nových pneumatik hned po skončení sezóny v Abú Zabí? "Pneumatiky se změní, auto bude jiné - nejlepší proto bylo nechat nasbírat data pro simulátor a aero-tunel testovací piloty."
A jaké jsou první dojmy z nových pneumatik? "Jsou OK, není to příliš velký rozdíl. Zadní jsou trochu slabší, rychle se opotřebovávají," sděluje Hamilton, který pracuje naplno a dovolenou si po sezóně ještě neužil. Zítra se spolu s Jensonem Buttonem budou prohánět ve skutečném silničním Mclarenu MP4-12c.