Šéf Minardi vytahuje na světlo světa rok starou dohodu mezi továrními týmy a týmy s podporou automobilových výrobců na straně jedné a soukromými týmy Minardi a Jordan na straně druhé.
Soukromé stáje souhlasily se zachováním systému kontroly prokluzu po slibu, že výrobci hnacích agregátů nabídnou zákaznické motory za cenu kolem 10 milionů USD na sezonu. To je o více než polovinu levnější, než současná cena.
Stoddart připomíná, že je rok od slibu prakticky pryč a vůbec nic se nezměnilo. vzpomíná majitel a šéf nejmenší stáje startovního pole.
„Vypadají ale jako by ztratili paměť, to není správná cesta pro Formuli 1. To není o mých nářcích nebo našem přežití. Máme potřebné prostředky pohromadě, ale pokud budeme muset pokračovat v platbách vyděračských cen za motory, nezbudou žádné peníze na vývoj našich vozů.“
Paule, tohle ale jistě výrobcům motorů a jejich týmům není proti mysli...
Foto: Archiv
Stoddart: Byli jsme podvedeni
Těsně před začátkem sezony připomíná Australan nedodržení slibu daného výrobci motorů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul