Japonec si totiž k pěti odstoupením díky technice může připočíst i čtyři odstoupení v důsledku nehody. První byla hned v Austrálii s Nicem Hülkenbergem a ta poslední v Singapuru, kde společně s Brunem Sennou skončili v bariéře. Za rámeček si Kamui určitě nedá ani faux pas z prvního kola kanadské Grand Prix, kdy urazil přední křídlo o zeď.
„Protože jsem Japonec, tak mám malé oči, a tak nevidím ostatní jezdce,“ vtipkuje Kamuj, když vysvětluje svoje tajemství zázračných předjížděcích manévrů, kterých letos předvedl nespočet. „Pokud vycítím, že mohu předjíždět, tak to prostě udělám. To je vše, žádné tajemství neexistuje.“
Podle svých vlastních slov byla nehoda z úvodního kola Velké ceny Kanady jeho nejhorším okamžikem sezony 2011: „Osobně doufám, že se příští rok nedopustím žádné chyby. Doufám, že budeme mít dobré auto a budu schopný pravidelně bojovat o body. Chtěl bych, aby se nám příští rok podařilo vylepšit naši pozici v šampionátu týmů.“