FERRARI
Fernando Alonso, 1.
Víme, že s novým bodovacím systémem se v jednom závodě může stát cokoliv. Když nebodujete, ztratíte 25 bodů ve prospěch soupeře, takže se nic vlastně nezměnilo. Mark a Seb měli smůlu, ale stát se může ledacos a pořád je čtyři - pět kandidátů na titul. Být na pódiu a průběžně bodovat je možná klíčem k šampionátu. Nám se v posledních sedmi závodech dařilo, ale v posledních dvou nesmíme zapomenout, že potřebujeme na pódium a bojovat nejméně o vítězství.
Vítězství tady je fantastické a náš cíl v každém závodě je vyhrát, ale vždy to možné není. Pro nás to byl jeden z nejlepších závodů sezóny. Dojet s oběma vozy na pódiových umístěních je fantastický výsledek. Celý víkend jsme byli konkurenceschopní a ve včerejší kvalifikaci jsme viděli, že vozy byli silné, takže jsme věděli, že rychlost v nich je. Dnes ráno to bylo mokré, jsem velmi šťastný, že jsme vyhráli tak těžký závod a první mokrý závod v Koreji.
Felipe Massa, 3.
Skvělý výsledek na konci velmi těžkého závodu. Jsem moc rád, za sebe i za tým. Fernando odvedl velmi dobrou práci. Po dvou špatných víkendech jsem se opravdu rád zase jednou postavil na pódium. Rád bych také poděkoval řediteli závodu, který odvedl excelentní práci při zvládání situace, udělal správná rozhodnutí, jako kdy odstartovat a kdy povolat zpomalovací vůz.
Ke konci už byla skoro tma a přechodné pneumatiky se rozpadaly, hlavně ty zadní. Na volantu je světlo, které svítí velmi jasně a na konci to docela odvádělo pozornost. Měli jsme trochu štěstí, ale také jsme odvedli dobrou práci, dokázali jsme, že i tady dokážeme být konkurenceschopní.
Jak to bude vypadat na Interlagu a v Abú Zabí? Těžko říct, obě trati jsou velmi odlišné. Důležité bude mít auto schopné bojovat o pódiové umístění a snažit se nedělat chyby.
Stefano Domenicali, šéf týmu
Zůstaňme především v klidu! Byl to fantastický den, ve kterém jsme obrátili situaci v poháru jezdců a také se částečně vrátili na silnější pozici v poháru konstruktérů. Jsme si ale vědomi, že nejtěžší část začíná právě teď. Jsou před námi dva závody. Musíme k nim přistoupit se stejně ohnivým odhodláním, se kterým jsme se vrátili do hry způsobem mnohými neočekávaným. Řekl jsem to mockrát, ale zopakuji to i dnes: v této závěrečné fázi sezóny je nejdůležitější pro tým i jezdce zachovat chladnou hlavu, zároveň se spolehlivostí a koncentrací. Tento víkend jsme prokázali schopnost činit tak dokonce i ve velmi neobvyklých podmínkách, jako jsou ty, jež jsme viděli dnes.
V první řadě bych rád poděkoval našim jezdcům: byli skvělí, neudělali sebemenší chybu, zvládli velice stresující závod za obtížných podmínek. Tým pracoval opravdu dobře a malý problém při Fernandově zastávce se brzy spravil na trati.
MCLAREN
Lewis Hamilton, 2.
Dnes jsme nasbírali hezkých pár bodů. Mohlo to být lepší, ale když se podíváte na poslední čtyři závody, tam jsme jich tolik nenabrali. Musíme udělat nějaké změny na autě, protože výkony v kvalifikaci nejsou dost dobré. Ještě máme dostat pár věcí, takže to není nemožné. Budeme se stále maximálně snažit a jak jste dnes viděli, stát se může cokoliv, nečekali jsme, že dva Red Bully vypadnou, ale tak těsný šampionát je. Fernando je rychlý, ale stále je to otevřené.
Na začátku jsem už prostě chtěl vyrazit. Miluji závodění a myslel jsem si, že je to dost bezpečné. Sedmnáct kol za zpomalovacím vozem, to není dobré pro diváky a ani pro jezdce to není zábava. Navíc jsem cítil, že pro nás trať snadno oschla dost na to, abychom mohli závodit. jsem tedy rád, že jsme závodili. Na konci to bylo těžké, bylo šero, moc jsem toho neviděl a moje pneumatiky to měly za sebou. Opravdu jsem zápasil s brzdami, blokovala se mi přední i zadní kola a pak jsem zablokoval obě přední - proto mě Alonso předjel. Ale jinak jsme byli hodně, hodně rychlí.
Jenson Button, 12.
Prostě jsem dnes neměl dost přilnavosti. Potýkal jsem se s blokováním kol už ve chvíli, kdy jsem se lehce dotkl brzd. Kdykoli jsem brzdil do zatáčky, jel jsem pořád dál, protože jsem nemohl zastavit auto. Také jsem ztratil tři nebo čtyři místa, když se mě Adrian rozhodl vytlačit z trati - nevím, co si myslel. Beztak jsem ale dnes neměl rychlost.
Podle mě měl být závod určitě zastaven dřív, na závodění ve Formuli jedna byla trochu moc velká tma. Vítězství v šampionátu bude odteď záviset na tom, jestli odpadnou vozy přede mnou. Dnešek je pro mě tedy byl obrovským zklamáním.
Martin Whitmarsh, šéf týmu
Dnešní závod byl extrémně náročný pro všechny jezdce - museli se vyrovnat s proměnlivou přilnavostí a špatným světlem - a bylo pro ně tedy snadné udělat chybu. Skutečnost, že ani jeden z našich jezdců neudělal odpoledne žádnou výraznou chybu, je svědectvím o jejich skvělých schopnostech.
Přesto, a je tomu tak tak skoro vždycky, po závodě tak těžkém, jaký byl ten dnešní, jezdci mají tendenci najít si klíčový moment, který by si přáli udělat tak moc jinak.
Nicméně Lewisovo druhé místo, výsledek typicky útočné jízdy, a 18 bodů do šampionátu, které tím získal, ho vynesly na dostřel k vedení v poháru jezdců jen dva závody před koncem.
Co se týče Jensona, budeme muset podrobně rozebrat jeho strategii, ale zřejmě jsme mu mohli dát lepší odpoledne. Zatím stačí říct, že jeho první sada pneumatik byla špatně nasazená, proto jsme je museli vyměnit. Jeho závod byl proto poté trochu bojem.
MERCEDES
Michael Schumacher, 4.
Po dnešním závodě jsem velmi šťastný a musím poděkovat svému týmu, který mě perfektně provedl odpolednem. Jsem si jistý, že se diváci na prvním korejském závodě skvěle bavili. FIA učinila opravdu dobré rozhodnutí odstartovat závod za zpomalovacím vozem, protože by absolutně nebylo možné provést závodní start. Jediná škoda je, že byl Nico vyřazen ze závodu tak brzy, jinak by to pro tým byl skvělý víkend.
Nico Rosberg, nedokončil
Měli jsme zde skoro perfektní víkend, než přišla ta závodní kolize. Kvalifikovat se na pátém místě bylo skvělé a vůz byl po celý víkend výborný. Tým tu odvedl perfektní práci, naše rychlost na rovinkách mi umožnila předjet na začátku závodu Hamiltona. Je tedy velká škoda, že můj závod brzy skončil. Bylo hodně těžké posoudit, jakým směrem se Markovo auto vydá a já se rozhodl jet vlevo, ale on se roztočil a posouval se pořád víc tím směrem, nemohl jsem se mu vyhnout. Je to velká škoda, mohli jsme dnes mít skvělý výsledek.
Ross Brawn, šéf týmu
Tým odváděl o víkendu excelentní práci a byl odměněn velmi dobrým výsledkem Michaela. Mohlo to být dokonce lepší, Nico byl v dobré pozici, samozřejmě jsme zklamaní, že byl ze závodu vyřazen. Nico udělal skvělý předjížděcí manévr na Hamiltona, byl s autem moc spokojený a všechno vypadalo až do toho momentu dobře. Michael měl extrémně dobrý závod. Využil všechny příležitosti a v těžkých podmínkách jel opatrně. Závěrečnou fázi jsme strávili péčí o pneumatiky a ujišťováním se, že to do konce zvládneme, protože jsme si nemysleli, že máme na to, bojovat s lídry. Každopádně to byl velmi pozitivní víkend a doufáme, že sezónu dokončíme za podobně silných výsledků.
RENAULT
Robert Kubica, 5.
Páté místo znamená dobrý příděl bodů pro tým a pro nás všechny je to dobrá odměna za naši celovíkendovou snahu. Byl to dlouhý, těžký závod a závod o dvou polovinách. První část pro mě byla velmi obtížná, protože jsem měl velké problémy se zahřátím pneumatik. Neměl jsem žádnou přilnavost, a nemohl tak jet naplno, jen jsem se koncentroval a udržení auta na trati. Ve druhé polovině už bylo vše dobré. Bylo velmi důležité starat se o přechodné pneumatiky a udržovat je v dobré formě, jak jen bylo možné, abych získal v závěru výhodu. To bylo v době, kdy jsem získal několik pozic, což znamenalo, že všechno se nakonec v dobré obrátilo.
Vitalij Petrov, nedokončil
Pro přechodné pneumatiky jsem zastavil brzy, v kole dvacátém, takže do doby, než znovu vyjel na trať safety car, byly pořádně opotřebované. Stále jsem se snažil držet před jezdci, co jeli za mnou, a najednou jsem ztratil kontrolu nad autem a vletěl do kouta s pneumatikami a tvrdě narazil, ale jsem v pořádku. Tohle byla moje první zkušenost s tak extrémními podmínkami v F1 a myslím si, že FIA odvedla dobrou práci, když nás pustila na trať za safety carem a obeznámila se se stavem trati před startem závodu.
Tým mě odvolal do boxů pro přechodné pneumatiky a díky tomu jsem se dostal na sedmou pozici, ale boural jsem. Samozřejmě jsem se závěrem závodu zklamán, nechtěl jsem skončit závod nárazem do zdi místo sbírky bodů, ale bylo povzbuzující jet v top desítce.
Eric Boullier, šéf týmu
Je to závod plný smíšených pocitů, finišovali jsme v nejlepší pětici, ale zároveň jsme ztratili potenciální šanci získat body za obě auta. Pro Vitalije jsme měli vymyšlenou skvělou strategii a on odváděl dobrou práci, dokud neztratil kontrolu nad svým autem v poslední zatáčce. V těchto podmínkách je každá chyba tvrdě potrestána, i přesto, že jel tak, aby si dal pozor na své pneumatiky.
Co se týče Roberta, ukázal nám svou sílu v podobě pátého místa. Dokázal se svými přechodnými pneumatikami zacházet skvěle a v závěru závodu se dostal jezdce před sebou a mohl se přes ně dostat, nedostal se pod žádný tlak a neudělal tak chybu. Jeho páté místo je plusovým bodem dnešního odpoledne.
FORCE INDIA
Vitantonio Liuzzi, 6.
Dnes to byl bláznivý závod, připomíná mí Velkou cenu Austrálie ze začátku roku. Oceňuji správné rozhodnutí k přerušení závodu, na trati bylo opravdu hodně vody. Bohužel jsme museli kroužit hodně kol za safety carem, ale trať byla dlouho kluzká, což se projevovalo především při brždění. Na konci to bylo jako v nočním závodě, ale bez světel, ty koncové blikačky svítily tak jasně, že to téměř oslňovalo. I když přilnavost byla jen minimální, dokázal jsem najít dobrý rytmus a získal tak skvělý výsledek pro tým. Po smolných okamžicích v závěrečné části šampionátu jsem rád, že jsem znovu na bodované příčce, získali jsme nepatrný náskok před Williamsem.
Adrian Sutil, nedokončil
Podmínky byly opravdu velmi těžké po celou dobu závodu, odstartovat závod za safety carem bylo správné rozhodnutí. Hned, jak trať trochu oschla, zajel jsem do boxu pro přechodné pneumatiky ve snaze odjet na nich celý závod.
Během závodu jsem měl problém s brzdami. Hodně často jsem se dostal mimo trať, buď se mi zablokovala kola, nebo mě nevyšlo předjíždění. V závěru jsem se pokusil předjet Kobajašiho, ale dostal jsem se do části trati, kde bylo víc vody, než kolik jsem očekával, to mě rozhodilo a kolidoval jsem. S mým výkonem nejsem spokojený, nebyl to dobrý závod, ale jsem rád, že tým získal body šestým místem Tonia. Budu se těšit na závod v Brazílii.
Vijay Mallya, šéf týmu
Věřím, že jsem nikdy neviděl závod podobný tomu dnešnímu. Říkali jsme, že to bude zajímavé, ale měnící se podmínky připravily nejrůznější problémy. Od Tonina to byl skvělý výkon, dokázal tvrdě bojovat až do samého závěru. Určitě to nebylo jednoduché při nedostatku světla a na vlhké trati se sjetými pneumatikami, ale on se s tím dokázal skvěle vypořádat. Adrian měl závod mnohem těžší. Jsem si jistý, že se vráti silnější v Brazílii i v Abu Zabí. Celkově to však byl skvělý výkon a vzpruha pro dvojité finále.
WILLIAMS
Rubens Barrichello, 7.
Byl to obtížný závod, ale dnes jsme byly konkurenceschopní. Načasování safety caru nám také vyšlo optimálně, takže jsme měli dobré pozice a udrželi je až do konce. Posledních pět kol jsem jel na úplně sjetých pneumatikách, což mě stálo dvě pozice. Dnes bylo hodně těžké udržet se na trati, takže jsem rád, že se nám podařilo závod dokončit.
Nico Hülkenberg, 10.
Dneska jsme udělali vše dobře, měli jsme jen smůlu. Z boxů jsem se vrátil těsně před výjezdem safety caru, díky tomu jsem ztratil svou šestou pozici. Pomalu jsem začal získávat ztracené pozice, ale na konci mi můj inženýr oznámil, že mám pomalý defekt. Nemohl jsem závodit naplno až do konce, vůz začal být neovladatelný. Musel jsem znovu do boxu a to nás stálo dobrý výsledek.
John Russell, Senior Systems Engineer
První korejská velká cena byla opravdu rušným závodem. Dokončit tento závod s oběma vozy na bodech, to je slušný výkon, ale sedmé a desáté místo nevypovídá zcela o naší konkurenceschopnosti, kterou tým vykazoval během celého víkendu. Škoda pátého místa, ale Rubens měl problém s opotřebením zadních pneumatik a také s nedostatkem přilnavosti. Dokázal vůz udržet na trati až do konce a získal body za sedmé místo. Nico měl smůlu, pomalý defekt levé zadní pneumatiky ho téměř vyřadil z boje o body, do boxu zajel ze šestého místa a vrátil se jako jedenáctý. Nakonec získal bod, když v posledním kole předjel jedno Toro Rosso. Dnes každý člen týmu pracoval dobře.
SAUBER
Kamuj Kobajaši, 8.
Byl to zvláštní den se zpožděním a startem za Safety carem. Ale pro mě bylo dobré, že k tomu došlo takto, na začátku jsem vůbec nic neviděl. Dnešním největším problémem byla špatná viditelnost a nedostatek přilnavosti. Poté, co jsem se rozhodl pro přechodné pneumatiky, když se na trati objevil v 19. kole znovu safety car, bylo velmi obtížné udržet vůz na trati, hodně to klouzalo. Když na mě zaútočil Adrian Sutil, zůstal jsem na vnitřku a neměnil směr. Viděl jsem ho v zrcátkách a připadalo mi, že snad ani nebude brzdit nebo něco podobného. Drcli jsme do sebe, ale naštěstí to můj vůz až tolik nepoškodilo a byl jsem schopný pokračovat. V posledních kolech jsem znovu téměř nic neviděl, tentokrát nebyly na vině gejzíry vody, ale tma.
Nick Heidfeld, 9.
Jsem šťastný, že se mi znovu podařilo bodovat. Dnes to nebylo snadné, hlavně udržet pozornost a sledovat věci, které se dějí kolem. Myslím si, že odložení startu bylo správné rozhodnutí, do té doby jsem měl téměř nulovou viditelnost. Na přechodné pneumatiky jsem přezul poměrně brzy. Pokud se na to dívám takto zpětně, bylo to až příliš brzy, nebylo snadné vůz udržet na trati, i když nám se to dařilo, podmínky se pak postupně zlepšovaly. S osychající tratí a s nárůstem odjetých kol odcházely pneumatiky daleko rychleji, ale myslím, že podobný problém měli asi všichni.
Nedokázal jsem uhájit pozici proti Adrianovi, zrcátka byla tak špinavá, že jsem ho vůbec neviděl. Že tam je jsem se dozvěděl z radiové komunikace, ale zahledl jsem ho, až když byl vedle mě. Pro mě to závodění ve tmě bylo tak na hranici, ale ještě jsem viděl docela dobře.
Peter Sauber, šéf týmu
Oba piloti na bodech v těžkém a zmatečném závodě – to je dobré. Komplimenty oběma pilotům, kteří museli tvrdě bojovat, a to hlavně v závěru závodu. Přestože jsme získali šest bodů, nestačilo to na snížení náskoku na naše přímé soupeře. Máme ještě dvě možnosti.
TORO ROSSO
Jaime Alguersuari, 11.
Dneska jsme přišli o dobrou příležitost na získání bodů, jsem proto hodně zklamaný, protože jen dojet do cíle byl úspěch, podle toho kolik vozu tento závod nedokončilo. Hodně jsem ztratil v boxech, kam jsem musel po technických problémech zajet z deváté pozice, na trať jsem se vrátil až jako patnáctý.
V průběhu závodu jsem rychlostně zaostával na dlouhých rovinkách a to byl také důvod, proč bylo obtížné se vrátit na ztracenou pozici. V závěru, kdy jsem se konečně na body dostal, jsem neměl šanci proti Hülkenbergovi, který byl na rovince rychlejší a navíc měl nové pneumatiky. Je těžké byt konkurenceschopný, když vám chybí maximální rychlost, to znamená, že naše nastavení vozu mělo nižší přítlak než u ostatních. Bylo dost obtížné v této situaci udržet pneumatiky v optimálním stavu. Jen doufám, že v Brazílii budeme mít lepší víkend.
Sébastien Buemi, nedokončil
Myslím, že to bylo správné rozhodnutí, trávit tolik času za safety carem, protože viditelnost byla opravdu špatná. Co se týče povrchu, zdálo se, že kanalizace nefunguje moc dobře. Závod v mém podání byl pro mě zklamáním, protože jsem doufal ve větší potenciál. V průběhu závodu jsem se držel hodně vysoko, před nehodou jsem byl na sedmém místě poté, co se všichni vrhli do boxů k výměně pneumatik. Rychlost jsem měl dobrou, dokázal jsem se dostat před Kobajašiho, Heidfelda a před Lotus a oba Virginy. Dnes jsme ztratili možnost získat nějaké body. Nehoda? Začal jsem pozdě brzdit, zablokovala se mi přední kola a tak jsem nemohl vůz ovládat a než se mi podařilo zastavit, zasáhl jsem Tima. Tímto se mu omlouvám.
LOTUS
Heikki Kovalainen, 13.
Dnes to byl další skvělý výsledek, zvláště v těchto obtížných podmínkách, chyba mohla přijít kdykoliv. Závod jsem si ale opravdu užil, i když ke konci jsem skoro neviděl. Podlě mě to tak ale měli všichni. Tým podal velmi dobrý výkon, upevnili jsme si naše postavení v Poháru konstruktérů, což je jedině dobře.
Jarno Trulli. nedokončil.
Byl to den plný zklamání, ale alespoň se nám díky dobrému výsledku Heikkiho povedlo upevnit naši pozici v Poháru konstruktérů. Měl jsem nějaké problémy, nejspíše to byla hydraulika. Najednou jsem cítil, že se vůz hůře ovládá, tak jsem zajel do boxů. Mechanici se snažili závadu opravit, ale bohužel se to nepovedlo.
Mike Gascoyne, technický ředitel
Moje pocity jsou hodně smíšené, na jednu stranu jsem rád, že se povedlo korejskou Velkou cenu vůbec odjet, na stranu druhou, do cíle dojel jen Heikki, i když nepopírám, že nám jeho skvělý výsledek hodně pomohl.
Tony Fernandes, šéf týmu
Dnes to byl opravdu vyčerpávající závod plný zvratů. Jarno sice nedokončil, ale Heikki zajel velmi dobré třinácté místo, které nám hodně pomohlo. Jsme tak o hodně blíž ke konečnému desátému místu v Poháru konstruktérů.
HRT
Bruno Senna,14.
Byl to velmi těžký závod, ale já jsem šťastný. Podmínky byly velmi náročné a my si zvolili strategii pozdní zastávky. Bylo to docela těžké, protože pneumatiky byly už pořádně opotřebované a ke konci závodu bylo hlavním úkolem udržet auto na trati. Ale naštěstí se všechno podařilo a my jsme dokončili další závod a dosáhli mého prozatím nejlepšího výsledku.
Sakon Jamamoto, 15.
Dnes jsme dosáhli nejlepšího výsledku sezóny a jsme velmi šťastní. Byl to velmi rušný závod a bylo správné rozhodnutí zastavit závod po startu, protože na trati bylo příliš mnoho vody. Později během doby, kdy byl na trati safety car, někteří jezdci vyměnili své pneumatiky na přechodné, ale my zůstali na mokrých a čekali další déšť. Trať ale osychala rychleji, než jsme čekali, a tím jsme ztratili trochu času a rychle jeli vyměnit pneumatiky také. Dokázal jsem se o své pneumatiky postarat a udržet je v kondici po celý závod. Chtěl bych poděkovat týmu, který celou dobu pracuje velmi tvrdě a zároveň fanouškům, kteří mě podporují.
Colin Kolles, šéf týmu
Máme dnes za sebou náš nejlepší závodní výsledek této sezóny a všichni z toho máme radost. Byl to akcí nabitý víkend v Koreji. Oba jezdci předvedli skvělé výkony v těchto obtížných podmínkách. Dnes bylo těžké závodit, ale Sakon Jamamoto a Bruno Senna dokázali udržet svá auta na trati. Děkujeme každému v našem týmu za jejich úžasnou práci během celého víkendu. Doufáme, že něco podobného ukážeme v Brazílii.
RED BULL
Sebastian Vettel, nedokončil
Dnes jsem měl velkou smůlu, boj o titul by byl pro mě mnohem jednodušší, kdybych dnes vyhrál, ale takové je závodění. Stále se ale ještě bojuje o 50 bodů, takže budeme dělat maximum pro to, abychom na titul dosáhli. Myslím, že dnes jsme nemohli udělat víc, co se strategie týče. Auto jelo skvěle až do doby, než odešel motor. Během závodu jsem ale měl problémy s viditelností, hlavně v pozdější fázi, kdy jsem téměř neviděl, kam jedu a jel spíše po paměti. Škoda toho konce, mohli jsme vyhrát.
Mark Webber, nedokončil
Byla to jen moje chyba, najel jsem na obrubník na výjezdu ze 12. zatáčky a byl to kraťoučlký okamžik na sjezdu z toho obrubníku - byla to moje chyba, nebyl to můj den. Myslel jsem, že bych to mohl zvládnout, ale ztratil jsem kontrolu nad vozem a dotkl se zdi, ne moc silně, ale stačilo to na odražení auta zpátky na trať. Pak mě trefil Nico, což zničilo i jeho vůz.
Podmínky byly na hraně, když jsme závodili. Na hraně, ale v pořádku. Dnešek mi s titulem moc nepomohl, ale pořád ho rozhodně můžu vyhrát. Tohle byl můj teprve druhý nedokončený závod v této sezóně. Pozice nejsou nejdůležitější, to jsou body a ty se mohou rychle měnit. Jsem teď zpátky mezi ostatními, ale pořád máme dva závody a já udělám své absolutní maximum.
Christian Horner, šéf týmu
Některé dny dokáže být motosport krutý a pro Red Bull tomu tak bylo dnes. Mark neměl štěstí, přejel kolem přes obrubník, jedna z málo chyb, co v letošní sezóně udělal, a zaplatil za ni těžce.
Sebastian měl nejkrutější smůlu - deset kol od cíle mu selhal motor. Jako tým jsme udělali dnes všechno správně a měli jsme sílu na výhru. Startovali jsme z první řady, měli jsme dobrou strategii, správně jsme si prostudovali podmínky. Porucha motoru, téměř na dohled cíli, je otřesná smůla.
Tento rok je to poprvé, kdy si nevezeme ze závodu body, ale stále odsud odjíždíme s vedoucí pozicí poháru konstruktérů a stále jsme v boji o titul jezdce; Mark je druhý a Sebastian je pouze jedno vítězství za lídrem. Dnes jsme dali Fernandovi velký dárek, ale jsou tomu jen dva týdny, co jsme slavili náš double, a tak se vrátíme do Brazílie.
VIRGIN
Timo Glock, nedokončil
Tohle byl velmi deprimující závod, obzvlášť potom, kdy jsem se dostal nadobrou pozici a dosáhl dobrého výsledku. Restart byl dobrý a trať se začala zlepšovat. Měli jsme docela dobrou rychlost v první části závodu a byli jsme nejrychlejším týmem mezi nováčky. Je to tak hrozná škoda, že jsme nedokázali dokončit závod a vše je to kvůli chybě, kterou udělal Buemi. Vypadalo to, že je prostě všude. Nyní se soustřeďme na Brazílii na předposlední závod této sezóny, kde snad budeme mít více štěstí než tady.
Lucas di Grassi, nedokončil
Velmi frustrující den. Zařídili jsme si dobře výměnu pneumatik na přechodné v 15. kole a vyjel jsem ven tak, abych se vyhnul srážce s jamamotem, který jel přede mnou, ale o hodně pomaleji. Opět jsem byl na dobré pozici, ze které jsem mohl získat dobré umístění v cíli a jel jsem společně s oběma jezdci Sauberu a Toro Rosso do té doby, dokud neskončila poslední jízda za safety carem. Příští zastávkou je můj domácí závod v Brazílii, takže doufáme v lepší závod.
John Booth, šéf týmu
Opravdu nešťastný den pro náš tým, zrovna když jsme vypadali tak silně s oběma auty. Lucas velmi dobře a brzy změnil pneumatiky na přechodné. Což pro něj mohlo být výhodou, ale boural ve chvíli, kdy se snažil vyhnout Jamamotovi. Timo se dostal na dvanáctou příčku a pohodlně vedl závod mezi novými týmy, když v tom byl sestřelen Buemim v havárii, kterou zavinil právě Buemi a za co byl následně penalizován. Obě auta utrpěla značné škody, ale my se do Brazílie vrátíme silní.