„Asfalt je velmi dobrý, po prvním tréninku jsme zkontrolovali první dvě zatáčky a povrch se zdá být stabilní,“ uvedl šéf Bridgestonu Hirohide Hamašima pro Autosport. „Ovšem na trati bylo značné množství prachu, což by pro formule mohlo představovat výrazný problém. Když se dostanou do závodní stopy, přilnavost se hodně zhoršuje. Pak na řadu příjde drolení pneumatik, čehož jsme byli svědky. A na této trati je drolení abnormální, jelikož se pneumatiky drolí dvěma směry. Podobně tomu tak bylo v loňském roce v Abú Zabí, ale tady to má ještě větší rozsah.“
Hamašima podotýká, že hodně záleží na tom, zda se vyčistí trať. Pokud povrch zůstane špinavý, problémy budou zcela jistě pokračovat. „V tom nejlepším případě to dopadne stejně jako v Bahrajnu,“ uvedl. „Ovšem musíme počítat i s nejhorší variantou, silně zaprášenou, a to by pak dopadlo hůř než v Kanadě.“
Další výrazný problém může pro pneumatiky představovat tlak. Na dlouhých rovinkách v prvním sektoru pneumatiky chladnou a tlak vzduchu klesá. "Jestli týmy nedodrží naše doporučení tlaku, bude tu vysoké riziko. Je to stejné jako na starém německém Hockenheimu s dlouhými rovinkami, je těžké udržet tlak pneumatik."