V letošním kalendáři jsou dva nové okruhy - v Bahrajnu a v Číně. Opět se tak ukáže, jak rychle se dokáží piloti F1 novému okruhu přizpůsobit. Výhodu mají piloti McLarenu, kteří dostali ve Wokingu k dispozici simulátory F1.
Kimi Raikkonen však přiznává, že zatím možnost nevyužil: "Nikdy jsem se na obrazy tratí nedíval. Když přijedu na nový okruh, vždycky si jej nejdříve projdu nebo projedu na kole."
V roce 2001 Raikkonen, tehdy nejmladší pilot, neznal dvě třetiny tratí v kalendáři. I přesto se velmi rychle učil a vedle tehdy už zkušeného Nicka Heidfelda se rozhodně neztratil, spíše naopak. Jak sám tvrdí, když už jednou umí řídit, nedělá mu problém naučit se nový okruh. "Potom už je to jen spousta práce s nastavováním auta a jak si postupně zvykáte, zrychlujete," dodává loňský vicemistr světa.
Nové okruhy podle většiny ohlasu slibují pěkné závody a i Kimi se na závody těší: "Znamená to více cestování mimo Evropu, ale je to zajímavé, navštěvovat nové okruhy a nová města, ve kterých jsem nikdy před tím nebyl."
Foto: archiv
Kimi se na simulátoru neučí
McLaren nabízí svým pilotům svezení na nových okruzích na simulátorech Formule 1.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Polibek, který šokoval: Ana de Armas nachází štěstí po Benovi Affleckovi
-
Vzorný pacient Josef Zíma: Jak to s ním vypadá po amputaci nohy?
-
Sebastian to s usmířením nedomyslel? Policie musí ctít zákon!
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul