McLaren musel před Monzou kvůli přísnějším testům upravovat podlahu

GP Belgie | foto: McLaren

McLaren podobně jako většina ostatních týmů musel kvůli novým testům FIA také upravit podlahu svého monopostu. Přiznal to během včerejšího konferenčního hovoru hlavní konstruktér Tim Goss.

Nové zátěžové testy budou zaměřeny - na rozdíl od Belgie, kdy se zkoumala ohebnost předních křídel, na přední část podlahy vozů. McLaren na svých předních křídlech nemusel nic měnit, přední část podlahy ("bryndáček") však určitou úpravou projít musela.

"Na předních křídlech jsme nemuseli dělat žádné úpravy s ohledem na flexibilitu šasi. Co se týče přední části podlahy, zaměření nových zátěžových testů představuje drobnou výzvu a my jsme museli provést drobné úpravy kvůli toho, abychom si byli jisti, že se vejdeme do limitů, které stanovila FIA," uvedl Tim Goss.

"Proto jsme upravili náš "bryndáček," čehož jsme rovněž využili pro drobné zvýšení výkonnosti," pokračuje hlavní konstruktér McLarenu. Podle něj k modifikacím sáhly všichni: "Očekávám, že změny udělaly zřejmě všechny týmy, aby vyhověly novým testům.


Lewis Hamilton ve vedení Velké ceny Belgie 2010

Co se týče víceprvkových desek pod vozem - existuje několik týmů, které je měly rozmístěny na podlaze. FIA se snaží tyto víceprvkové podložky zakázat a dokážu si dost dobře představit, že i některé další týmy musely provést úpravy, aby novému pravidlu vyhověly," dodává.

Nově se totiž nebudou smět skládat z více než dvou alespoň 1 metr dlouhých částí, přičemž k vozu budou muset být napevno uchyceny také veškeré spoje a nosné čepy.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 10 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy