Mnoho týmů vyhodnocovalo během posledních týdnů své systémy pro oddělování proudu vzduchu na zadním křídle a zvažovalo, zda je s sebou do Itálie přivézt. Zdá se totiž, že bude výhodnější je ponechat, byť by jízda na dlouhých rovinkách bez něj kladla menší odpor vzduchu a zvyšovala aerodynamickou efektivitu.
Podle Sama Michaela výhody nasazení F-kanálu tam znatelně převyšují s tím související nevýhody. Proto ani Williams nikdy neuvažoval o tom, že by ho v Monze nepoužil: "Opravdu nechápu, proč řeší F-kanál pro Monzu. Na křídle, které pro ní připravujeme, jsou obrovské rozdíly v odporu. Nevím, proč byste ho vůbec měli sundávat.
Williams FW32 vybavený systém F-kanálu
Hovoří se o tom, že když budete mít méně odporu, bude to menší výhoda. To je sice pravda, ale stále se jedná o křídlo, na němž dochází k odtržení proudů vzduchu - když se odtrhnou, tak se odtrhnou, z našeho pohledu není co řešit. Myslím, že s ním pojedou všichni."