"Změna v testech průhybu předních křídel podle mě nepředstavovala vůbec žádnou změnu, protože je stejně jednoduché jimi projít. Problémem je, že v rychlosti 300 km/hod je zatížení křídla stále podstatně vyšší, než při nových testech," uvádí Sam Michael pro ITV. Zatímco v Belgii FIA obě bočnice současně zatížila 100 kg, při vysokých rychlostech musí křídlo vydržet tlak až dvouapůlnásobně vyšší.
"Testy 'bryndáčku' - toho dílu, který se nachází pod nohama pilotů, přední část podlahy - jsou opravdu dobré. To, co udělali, bylo správné," pochvaluje si technický ředitel Williamsu nové podlahové testy, které FIA zavede v Monze. "Většina změn přijde v Monze. Ty učiní rozdíl."
Barrichello s vozem FW32 již vyhovujícím testům, s nimiž FIA přijde v Monze
Musel Williams kvůli nim provést na svých vozech nějaké změny? "Ano, museli jsme udělat nějaké změny. Ale myslím si, že ostatní týmy musí sáhnout po podstatně větších úpravách, než my. Museli jsme něco upravit, což jsme učinili již pro závod ve Spa. Takže naše nová podlaha už vyhovuje Monze."