Hlavní inženýr Ferrari Chris Dyer se na Hungaroringu dostal pod palbu novinářů a prozradil, že současnou specifikaci předního křídla měli již v Silverstonu: "Použili jsme stejné přední křídlo už v Silverstonu a Hockenheimu. Čeho si lidé všimli, si nejsem úplně jistý. Přední křídlo bylo vylepšením pro Silverstone, ale je to jen další malý krok."
Jelikož Hungaroring vyžaduje vyšší přítlak než předešlé tratě, není si Ferrari jisté ani nasazením tolik diskutovaného předního křídla. "Takže jedna z našich prací zde, bude vyhodnotit rozdíly mezi křídly a nakonec uvidíme, které budeme používat,"
"Všechno je pružné. Nic není donekonečna tuhé, ale všechny aerodynamické prvky jsou přísně kontrolovány. Existuje celá řada testů, pravidel a předpisů, které musíme dodržovat," dodal Dyer k údajně přehnané pružnosti.
Podrobně jsme se věnovali pružným předním křídlům zde.
Ferrari: Nic není nekonečně tuhé
Italský tým strávil 1.trénink mimo jiné i testem předního křídla. U Ferrari se totiž ještě nerozhodli, zda v kvalifikaci a závodě použijí právě specifikaci, kterou mnozí považují za přespříliš pružnou.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Britney Spears se měla poprat se svým partnerem! Zasahovali záchranáři!
-
Další upřímná zpověď: Pink prozradila, co ji málem zabilo!
-
Spory mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Soukupem se opět vyhrotily!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
Meryl Streep si z festivalu v Cannes odnese čestnou Zlatou palmu!
-
GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil
-
GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?