Hlavní inženýr Ferrari Chris Dyer se na Hungaroringu dostal pod palbu novinářů a prozradil, že současnou specifikaci předního křídla měli již v Silverstonu: "Použili jsme stejné přední křídlo už v Silverstonu a Hockenheimu. Čeho si lidé všimli, si nejsem úplně jistý. Přední křídlo bylo vylepšením pro Silverstone, ale je to jen další malý krok."
Jelikož Hungaroring vyžaduje vyšší přítlak než předešlé tratě, není si Ferrari jisté ani nasazením tolik diskutovaného předního křídla. "Takže jedna z našich prací zde, bude vyhodnotit rozdíly mezi křídly a nakonec uvidíme, které budeme používat,"
"Všechno je pružné. Nic není donekonečna tuhé, ale všechny aerodynamické prvky jsou přísně kontrolovány. Existuje celá řada testů, pravidel a předpisů, které musíme dodržovat," dodal Dyer k údajně přehnané pružnosti.
Podrobně jsme se věnovali pružným předním křídlům zde.
Ferrari: Nic není nekonečně tuhé
Italský tým strávil 1.trénink mimo jiné i testem předního křídla. U Ferrari se totiž ještě nerozhodli, zda v kvalifikaci a závodě použijí právě specifikaci, kterou mnozí považují za přespříliš pružnou.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Princezna Kate v ohrožení? Policie zatím nikoho nemá! Vyšetřování běží dál
-
Halinu Pawlowskou zradilo zdraví: Jaká je prognóza na následující měsíce?
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul