Připsali si i druhou absolutně nejrychlejší zastávku při práci na Schumacherově voze. Velmi rychlí byli dnes i u Red Bullu a Renaultu: všechny své zastávky zvládli kolem čtyř vteřin.
Všichni piloti dnes původně zamýšleli stavět pouze jednou, žel ne všem bylo přáno. Bruno Senna, Pedro de la Rosa a Jaime Alguersuari se v boxech ukázali dvakrát, Adrian Sutil s Vitantoniem Liuzzim dokonce třikrát.
Senna dostal defekt, De la Rosa přišel o část svého předního křídla při předjíždění o kolo zpět jedoucího Kovalainena, který byl za to komisaři po skončení dodatečně napomínán, zbytek stavěl po kolizích již v prvním kole.
Pilotům Force India mechanici nasadili dokonce špatné pneumatiky, za což týmu hrozilo až vyloučení z dalšího závodu. Komisaři byli ale shovívaví, Indové vyvázli pouze s napomenutím. Indové přitom debutovali s novým semaforovým systémem (po vzoru Ferrari), který jim k rychlejším zastávkám zatím nepomohl.
Nejdelší stint na tvrdé směsi dnes odjel smolař Vitantonio Liuzzi. Spolu s Alguersuarim a Sutilem má kvůli zastávce po prvním kole na kontě i ten nejkratší.
Z vedoucí skupiny byl v boxech jako první ve 12. kole Sebastian Vettel; Jenson Button dobře pracující se super-měkkou směsí naopak jako poslední - ve 22. kole, čímž se dostal před Marka Webbera, jehož později začal také zlobit ubývající olej.
Zajímavou strategii s velmi dlouhou první jízdou na tvrdší směsi jel Pedro de la Rosa a kdo ví, jak by dopadl, kdyby mu závod nezkazil o kolo zpět jedoucí Heikki Kovalainen na Lotusu.
Zelené kolečko: super-měkká (option) směs; černé: tvdá směs (primary)