Paddy Lowe dnes telefonicky potvrdil nasazení těchto systémů v sezóně 2011 potvrdil - stejně jako informaci o zákazu F-kanálů.
Přenastavitelnými zadními křídly by měly být v sezóně 2011 vybaveny všechny monoposty, piloti je však budou moci využívat pouze pro předjetí vozu před sebou. Dle libosti si s nimi budou moci hrát pouze během kvalifikace.
V závodě jej jezdci navíc nebudou moci využít během první dvou kol. Po nich budou moci systém aktivovat navíc pouze tehdy, nebudou-li na soupeřovo auto ztrácet více než vteřinu.
Nastavení bude fungovat pomocí změny úhlu profilu na zadním křídle, což ovlivní generovaný přítlak i aerodynamický odpor. Piloti tak při zachování přítlaku v zatáčkách budou moci dosáhnout vyšší maximální rychlosti (až o 15 km/hod) na rovinkách a zvýšit svou šanci na předjetí.
Zadní křídlo McLarenu MP4-25 v Kanadě