Jednou z velkých změn by mohly být i obměna výfukového potrubí po vzoru Red Bullu. Dle některých odborníků nízko položeným výfuky poskytují výhodu 4 desetin vteřiny na kolo. Horké plyny vedou totiž z motoru skrz difuzor, energizují tok vzduchu, zefektivňují jeho fungování a pomáhají k vyššímu přítlaku.
Druhá velká změna by se měla týkat zadního zavěšení - Red Bull a Toro Rosso jsou totiž jediné týmy, které na zádi nepoužívají zavěšení push-rod, ale pull-rod - což jim umožňuje níže umístit převodovku.
Alonso od toho ovšem neočekává okamžitě velké zlepšení v časech na kolo - vidí v tom spíše dobrý základ pro nový směr ve vývoji vozu, díky němuž by tým mohl v dalších závodech získat několik desetin: "Nejdůležitějším vylepšením Ferrari ve Valencii není ani tak to, co získáme v tom závodě, ale zkvalitnění vývoje pro zbytek sezóny."
Srovnání umístění výfuků na vozech Red Bullu (nahoře) a Ferrari (dole)
Ferrari ztratilo hodně času vývojem F-kanálu, který mu nakonec žádné větší výhody nepřinesl - pouze odvedl jejich pozornost při vývoji od jiných důležitých součástí.
McLaren mezitím podobně velký skok jako Ferrari chystá až pro domácí závod v Silverstone. I u něj se očekává adaptace výfuků Red Bullu, změny na zadním zavěšení a také nová křídla i bočnice.