Na okruhu Gilla Villeneuva dostanou brzdy zabrat tak, jako na žádném jiném v letošním šampionátu. Velkou zátěží zde procházejí i motory a převodovky, když vozy často brzdí z rychlostí přes 300 do pomalých zatáček.
Kvůli extrémní zátěží sází Gascoyne na to, že by mohli vydělat na četných odstoupeních soupeřů: "Je to jeden ze závodů, kde je možné zabodovat, musíme se dostat do takové pozice, abychom toho byli schopni. Máme dva velmi zkušené piloty ve voze, který nám pomůže dojet do cíle, což je primárním cílem.
S brzděním to bude náročné, my jsme v této oblasti ale nikdy neměli problémy. Přivážíme navíc pár nových dílů, včetně specifického balíku pro nízký přítlak v Kanadě. Chceme tedy celkově stavět na výkonech, které předvádíme, cílíme na neprůstřelnou spolehlivost a chceme s oběma vozy spatřit šachovnicovou vlajku," dodává.