Z pohledu techniky nic moc. F10 se objeví v podobné konfiguraci, jak jsme ji viděli v Turecku. Bude pouze upraven aerodynamický balík obou monopostů tak, aby vyhovoval nižší úrovni přítlaku, který si žádá charakteristika okruhu a se kterou se u všech týmů letos setkáme vůbec poprvé.
Kvůli správnému nastavení aerodynamiky podniklo Ferrari minulý čtvrtek ve Vairanu testy, když se za volantem vozu objevil Giancarlo Fisichella. Systém F-kanálu, s nímž jezdí Scuderia již od Barcelony, bude na dlouhých montrealských rovinkách důležitým prvkem.
Přestože Scuderia žádné velké technické novinky nenasadí, očekávají se mnohem lepší výsledky než v Turecku. Kanadský okruh totiž mnohem více vyhovuje vlastnostem monopostu F10 než Istanbul. Je podobný těm místům, kde se letos Ferrari dařilo - například Bahrajnu či Melbourne. Bridgestone tam navíc veze super-měkkou a střední směs, s nimiž mají menší problémy než s tvrdší obvyklou dvojicí pneumatik.
Předpokládám proto, že si italský tým v Kanadě povede znatelně lépe než v Turecku - i když na boje o příčky nejvyšší to nejspíše nebude. Více o formě Ferrari odhalí páteční tréninky.