Hülkenberg havaroval v tunelu hned v prvním kole, kde mu selhalo přední křídlo poté, co jej nalomil v postartovní tlačenici. Barrichello ve stoupání za Sainte Devote najel na uvolněný kryt kanálu, čímž poškodil levé zadní kolo a před Massenet také havaroval.
Williams stihl vyrobit dostatek nových dílů, aby zvládl opravit oba monopost - krom poslední verze svých předních křídel.
Technický ředitel Sam Michael to potvrzuje slovy: "Uplynulý týden jsme strávili výrobou nových dílů, abychom byli po nehodách, jež jsme utrpěli v Monaku, připraveni na Istanbul.
Všechny díly, které bylo třeba vyměnit, jsme už vyměnili, kromě předních křídel, která vyžadují více času. Kvůli toho se budeme muset vrátit v nadcházejícím závodě k předchozí verzi a na tu vylepšenou si počkat do Montrealu."
Dále prozradil, že se Cosworthu podařilo vylepšit před Tureckem svůj motor a také, co nového připravují: totiž nové brzdové kanálky a mechanická vylepšení svého monopostu FW32.