Systém, který použili pouze u McLarenu, Ferrari, Renaultu a BMW, by tak mohl po jediném roce zažít svůj comeback. Dá se očekávat, že v případě znovuzavedení KERSu nepůjde již o systém jednotlivých týmu, nebo různých dodavatelů, ale spíše o systém od jednoho dodavatele pro všechny týmy.
Setkání se koná dnes večer a budou se na něm projednávat i jiné návrhy na zlepšení celkové atraktivity závodů. Dalším bodem by mělo být zvětšení zadních pneumatik a z toho vyplývající zvýšení mechanické přilnavosti. Zákaz dvojitých difuzorů způsobí v zadní části monopostů ztrátu určité přilnavosti a je třeba ji něčím kompenzovat.
Byl by ale vůbec návrat KERSu pro předjíždění nějak prospěšný? Sami závodníci byli loňský rok zoufalí, že auto, které má tento systém, prakticky není možné předjet. Přesto jsme s ním viděli pár předjížděcích manévrů a několik skvělých startů. Bude to vůbec možné, když ho bude mít úplně každý monopost?