Newey prohlásil, že v otázce dodavatele pohonných jednotek vážně přemýšleli o přechodu od Renaultu k Mercedesu - žel konkurence tomuto kroku zabránila.
"Motory Mercedesu se těšily z určité výhody nad zbytkem startovního pole v loňské sezóně. Rozdíly v časech byly významné - jednalo se o několik desetin sekundy. Pokud tuto výkonnost máte najít v oblasti šasi, je to poměrně náročný úkol," vysvětluje Newey. "Jenže Brawn s McLarenem nám zabránili v jejich nasazení."
Proto tým podle něj vyhodnocoval také agregáty Cosworthu, ale nakonec se rozhodli zůstat i v roce 2010 u Renaultu, protože Francouzi plánují vylepšení svého motoru.
"Máme nyní dobrý vývojový program," dodává vyhlášený šéfkonstruktér pracující nyní pro rakouskou stáj a popírá, že by zdlouhavý výběr dodavatele motorů pro letošní sezónu pozdrželo vývoj monopostu RB6.