Tyto zkratky by mohl každý pilot využít několikrát během závodu. Radikální nápad komentoval slovy: "Myslím, že by to pro nás bylo jednoduché udělat na okruhu místo, kde byste mohli získat trochu času a zároveň i někoho předjet - něco jako zkratku, kterou by jezdec mohl využít pětkrát během jednoho závodu, takže by nemusel zůstat za někým trčet."
"Bylo by to dobré pro TV, pro TV komentátory, mohli by mluvit o někom, kdo zkratku využil už třikrát, zatímco někdo jiný dvakrát, a co se může stát, atd."
Dodal, že moderní auta, které mají účinné brzdy a jsou spolehlivé, ničí zážitek ze závodů: "Další věc, na kterou usilovně tlačím, jsou brzdy, jež jsou nyní tak účinné, že - řeknu to takhle, možná to není úplně správně: Můžu brzdit stejně pozdě, jako všichni ostatní, jakmile spatřím brzdné značky."
"V 70. a 80. letech se veškeré předjíždění odehrával při brzdění během nájezdu do zatáček. To už dnes nevidíte. Další věcí je, že z prvních šest pilotů v polovině závodu v 70. letech do jeho konce dojeli jen tři - a ne šest, jak tomu je dnes. Už nevidíte, že by někdo odstoupil."
Vzhledem k připravovaným návrhům se však nudy díky návratu Schumachera letos neobává: "Myslím, že to bude letos báječné, dobrý rok - dobrá konkurence uvnitř týmu i mezi týmy navzájem. Byl bych překvapen, kdyby tohle nebyl na dlouhou dobu jeden z nejlepších roků."