Simulátor je z hliníku a kompozitních materiálů. Platforma váží kolem 2 tun a je vybavena elektronicky řízenými pohony, které váží každé asi půl tuny. Celá konstrukce pak leží na speciálně postavené základně vážící 200 tun.
Řízen je deseti procesory s celkovou pamětí 60 GB RAM. Rozkládá se v budově měřící kolem 180 metru čtverečných a dvou podlažích. Vybaven je i kontrolní místností. O zvuk se stará Dolby Surround 7.1 sound systém a celkově si simulátor vyžádal deset kilometrů kabeláže. Pohled na pět displejů zajišťuje zorný úhel přes 180 °.
„Dokončení tohoto projektu je pro nás významným dnem, znamená to, že se budeme schopni vypořádat se s výzvami současné formule 1, přičemž je Ferrari v této oblasti na technologické špici,“ řekl Domenicalli. „Navíc mě těší, že jsme tak složitý projekt jako je tento, který odstartoval zhruba před dvěma lety, byly schopni dokončit podle plánu, díky úsilí všech spolupracujících na projektu.“
Ferrari poodhalilo svůj nový simulátor
Ferrari dnes v Maranellu představilo nový simulátor. Prvních pár kol odjel za volantem simulátoru Andrea Bertolini, který na tomto projektu pracoval společně s inženýry vzpínajícího koně.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jiří Langmajer čekal v Himalájích na zázrak! Myslel, že už nezvládne jít dál
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul