Mark Webber rozšířil početnou skupinu pilotů, kteří vyhráli více než jednu Velkou cenu. Svým druhým vítězstvím se dostal na úroveň Billa Vukoviche, José Froilána Gonzáleze, Maurice Trintignanta, Wolfganga von Tripse, Pedra Rodrigueze, Jo Sifferta, Petera Revsona, Patricka Depaillera, Jeana-Pierra Jabouilleho, Patricka Tambaye a Elia de Angelise.
Pro Red Bull to byl pátý vítězný závod, přičemž Webber zajel nejrychlejší kolo potřetí ve své kariéře a podruhé za sebou.
Rubens Barrichello počtrnácté vyhrál kvalifikaci, čímž se vyrovnal Albertu Ascarimu, Jamesi Huntovi a Ronnie Petersonovi. To se mu podařilo naposledy před pěti lety právě na Interlagosu. Žel pro Rubense se již pošesté stal mistrem světa jeho týmový kolega (2000 - 2004 Michael Schmacher, 2009 - Jenson Button).
Zároveň je 18. nejstarším a 3. nejmladším pilotem, jenž získal pole-position. Ve svých 22 letech (3 měsících a 4 dnech) se mu to podařilo poprvé v roce 1994 na okruhu Spa-Franchorchamps, když jezdil s Jordanem, což byl v té době rekord. Překonali ho však již dva piloti: Fernando Alonso (Sepang 2003) a Sebastian Vettel (Monza 2008).
Robert Kubica se dostal po loňském závodě v Japonsku opět na pódium, když vyrovnal nejlepší výsledek BMW letošní sezóny (Heidfeld v deštěm přerušeném Sepangu) s tím rozdílem, že tentokrát to bylo za plný počet bodů.
Sebastien Buemi získal své první body od Velké ceny Číny a vyrovnal sedmým místem svůj nejlepší výsledek v kariéře. Kvalifikoval se jako šestý, což je jeho nejlepší výkon.
Svůj debut prožil mladý Japonec Kamuj Kobajaši a stal se tak letos již 25. pilotem, jenž se zapojil do letošní sezóny.
Lewis Hamilton vystartoval do závodu ze 17. místa a dojel si pro bronz - během závodu si tak polepšil o 14 příček, což je letos druhý nejlepší výkon - oba piloti Toyoty postoupili v úvodní Velké ceně Austrálie v Melbourne o 16 míst vpřed (ve skutečnosti to bylo míst 15, musíme však započítat Hamiltonovu diskvalifikaci za podvádění komisařů).
O titulu mistra světa se rozhodlo ve Velké ceně Brazílie již popáté v řadě. Na okruhu Interlagos se jezdí již od roku 1990 bez výraznějších úprav trati. Nejrychlejší kolo Gerharda Bergera tehdy mělo hodnotu 1:19,8 (také bylo sucho), o víkendu Mark Webber zajel 1:13,7. Je na tom dobře vidět, jak moc vozy Formule 1 za tu dobu přes různé restrikce zrychlily - zde o více než 6 vteřin.
Velká Británie díky Jensonu Buttonovi získala již svůj 14 titul - na této sbírce se podílelo 10 různých pilotů. Po 4 dekádách se to Angličanům povedlo dvakrát za sebou.
Pořadí dle národů:
1. Velká Británie - 14 (Mike Hawthorn, Graham Hill (2x), Jim Clark (2x), John Surtees, Jackie Stewart (3x), James Hunt, Nigel Mansell, Damon Hill, Lewis Hamilton, Jenson Button)
2. Brazílie - 8 (Emerson Fittipaldi (2x), Nelson Piquet, sr. (3x), Ayrton Senna (3x))
3. Německo - 7 (Michael Schumacher)
4. Argentína - 5 (Juan Manuel Fangio)
5. Austrálie - 4 (Jack Brabham (3x), Alan Jones)
5. Rakousko - 4 (Jochen Rindt, Niki Lauda (3x))
5. Francie - 4 (Alain Prost)
5. Finsko - 4 (Keke Rosberg, Mika Hakkinen (2x), Kimi Räikkönen)
9. Itálie - 3 (Giuseppi Farina, Alberto Ascari (2x))
10. Spojené státy americké - 2 (Phil Hill, Mario Andretti)
10. Španělsko - 2 (Fernando Alonso)
12. New Zealand 1 (Denny Hulme)
12. South Africa 1 (Jody Scheckter)
12. Canada 1 (Jacques Villeneuve)