Letošní uchazeči o titul otevřeně bloumají nad svými možnostmi pro příští sezónu. Za alternativu číslo 1 k současnému 2,4l V8 Renaultu je označován Mercedes-Benz. McLaren má však právo veta k výběru partnerů Mercedesu, což je některými v paddocku považováno za příčinu průtahů s výběrem agregátu u Red Bullu.
Jaké má stáj nápojového giganta další možnosti? Jednou z nich je zůstat u současného dodavatele - Renaultu. S francouzskými motory však nejsou spokojeni a pokud jim uteče titul, neúspěch svalují právě na vrub těchto agregátů.
Další variantou je navrátilec Cosworth, jenž upravuje svůj V8 z roku 2006 pro současná pravidla, která zmrazila vývoj motorů a současně údajně usiluje o vytvoření aliance s Porsche. Zde ale také panují obavy o jeho konkurenceschopnost, popř. spotřebu - bude-li Cosworthu udělena výjimka k tomu, aby dosahoval více otáček než ostatní (20 tis. proti 18 tis. ot./min) - a ta bude hrát v sezóně 2010, kdy vstoupí v platnost zákaz tankování během závodu, velkou roli.
Red Bull to tedy nemá s výběrem motoru jednoduché, vývojáři již potřebují vědět, čím bude jejich monopost osazen, proto by o víkendu mělo padnout již finální rozhodnutí.