Hlavní návrhář Nick Wirth se svým týmem spoléhá výlučně na výpočetní dynamiku kapalin (Computational Fluid Dynamics) spíše než na tradiční využívání aerodynamických tunelů. První zkušební šasi by mělo být dokončeno za čtyři až pět týdnů, tedy s dostatečným předstihem před prvními testy v únoru 2010.
„Aerodynamiku vyvíjíme výhradně na počítači s CFD systémem,“ říká Wirth, majitel bývalé stáje Formule 1 Simtek. „V aero-tunelech nestrávím ani jeden den - ani pro kontrolu.“
Dále odhalil, že jednotlivé komponenty jsou nyní již zhotovovány a crash testy procházejí zatím úspěšně. Pro sezonu 2010 ve svých očekáváních však zůstává při zemi. Se svým vozem poháněným Cosworthem se podle něj budou nějakou dobu pohybovat na konci startovního pole, než začnou vyvíjet tlak na zavedené týmy.
Manor je spojován se skupinou Virgin milionáře Richarda Bransona, jenž v několika závodech zpočátku letošní sezony sponzoroval stáj BrawnGP. Co se týče jezdeckého složení, zatím projevili zájem o současného šampiona A1GP Adama Carrolla.