Místo toho jel na dvě zastávky - tedy strategii, kterou zvolili pouze 3 piloti. Byť Hamiltonovi pomohla k pole-position, byla v závodě tou pomalejší. Lewis i tak mířil pro bronz - nebýt chyby v posledním kole.
O závodní strategii obvykle rozhodují týmoví inženýři a Brit přiznal, že jeho volba by nemusela být správná: "Obvykle o strategii diskutujeme společně, poslední slovo má však tým. Někdy se té schůzky ani nemusím zúčastnit - před kvalifikací mi řeknou, že budu stavět v 15. či některém jiném kole. Máme skvělou partu kluků, kteří jsou velmi, velmi inteligentní, kteří rozumí všem číslům, takže se na ně musím spolehnout."
Hamilton připustil, že dvouzastávková strategie mu umožnila zisk 15. vítězství v kvalifikaci v kariéře a také mnohem agresivnější jízdu, navíc polovinu závodu na čistém vzduchu: "Chtěl jsem jet na jednu zastávku, ale ve skutečnosti jsem jel na dvě - to mi umožnilo startovat z prvního místa a v závodě na to tlačit mimo provoz. Myslím, že to mohlo být jiné, pokud by Brawni nebyli tak rychlí, pak bychom byli ve skvělé pozici. Celý víkend však dominovali, byli velmi rychlí."