Ecclestonea zklamalo, že jeho kamarád a ředitel stáje Force India Vidžaj Mallya nenabídl místo v kokpitu pětadvacetiletému Indovi Karunu Chandhokovi, který závodí v sérii GP2, a místo něho vybral italského testovacího pilota Vitantonia Liuzziho.
"Doufal jsem, že Vidžaj dá Karunovi šanci," nechal se slyšet Ecclestone. "Proto jsem byl trochu zklamaný, když vsadil na toho italského jezdce. Nevím, jestli se tak rozhodl kvůli smlouvě, ale sám bych rád viděl ve zbytku sezony v kokpitu Karuna," dodal.
Liuzzi se v závodě představí poprvé od roku 2007, kdy jezdil za Toro Rosso. O víkendu ho čeká domácí Velká cena v Monze.
F1 nemá v Indii všeobecnou podporu, ministr sportu Monahar Singh Gill odmítl udělit povinnou výjimku společnosti stavějící nový závodní okruh nedaleko Nového Dillí. "Potřebujeme dostat Karuna co nejrychleji na trať," uvedl Ecclestone. "Talent i výkonnost má, takže zbývá jen ho posadit do monopostu," dodal.
Indický milionář Mallya vstoupil do týmu Spyker před dvěma lety a přejmenoval ho na Force India. Nepovedlo se mu ale posadit do kokpitu indického pilota, opominul nejen Naraina Karthikeyana, který v roce 2005 závodil jako první Ind v F1, ale také Chandhoka.
Ecclestonea překvapuje fakt, že do F1 neinvestuje více indických společností, přestože by to pro ně znamenalo skvělou reklamu po celém světě, a domnívá se, že by indický pilot mohl tuto situaci změnit.