Williams nakonec neplánuje KERS nasadit do letošního vozu, zejména protože je jejich verze s 35 kg příliš těžká, ale po dalším vývoji a zvýšení minimální hmotnosti vozů by jeho využití mohlo být lákavější.
„Nemůžeme potvrdit konkrétní záměry, protože KERS stále vyvíjíme,“ prohlásil tiskový mluvčí Williamsu. „Nejsme členy FOTA, takže nejsme svázáni jejich rozhodnutími. Změna technických pravidel Formule 1 navíc vyžaduje jednotný souhlas všech týmů.
Přesto přirozeně úzce spolupracujeme se všemi týmy v našem sportu, abychom přispěli k co nejlepšímu regulačnímu prostředí pro F1. Také bych měl zmínit, že někteří členové FOTA, zejména Mercedes, vypadají, jako by přehodnocovali přístup ke KERSu.“
Williams chtěl letos nasadit jako jediný tým KERS se setrvačníkem, ale jejich systém zatím není vhodný pro použití v F1. Tým ale trvá na tom, že jejich poznatky mohou najít uplatnění jinde.
Williams nevylučuje použití KERSu v roce 2010
Protože není v asociaci FOTA a pravidla pro rok 2010 KERS nezakazují, mohl by Williams pokračovat v jeho vývoji a příští rok systém použít.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul