„F60 by mělo na Hungaroringu v pomalých zatáčkách jet pěkně. Navíc by teploty měly být o něco vyšší, než v Německu. Bylo by skvělé získat další pódium,“ vyjádřil Räikkönen.
Mistra světa z roku 2007 se i letos držela jeho pověstná smůla, která ho provází na německých tratích. Závod měl dobře rozjetý, když došlo ke kolizi se Sutilem. Ta poškodila Němci ze stáje Force India přední křídlo a vynucená zastávka v boxech ho stála několik míst. Räikkönen navštívil své mechaniky jen o několik kol později, když mu nečistota z trati poškodila vůz. V tu chvíli pro něj závod skončil.
„Kletba, která mě v Německu pronásleduje, se znovu potvrdila. Na Hockenheimringu a Nürburgringu jsem závod dokončil jen několikrát. Očividně mi tu nepřeje štěstí,“ řekl Fin.
Räikkonen souhlasí s výrokem stewardů, že kolize se Sutilem byla závodním incidentem. „(Sutil) vyjel z boxů, já si držel svou stopu. Snažil se bránit pozici ve vnitřku zatáčky. Auta se dotkla a on přišel o kousek předního křídla, bok toho mého byl jen trochu poškozen. S těmito širokými křídly je jednoduché o sebe zavadit a rozlámat je. Šli jsme s Adrianem za stewardy a oba si mysleli, že se jednalo o normální závodní incident. Stejně tak to viděli i oni.“
Pilot Ferrari se už soustředí na další závod. Je spokojený s vývojem vozu F60 a novými díly, které v Německu ozkoušel Massa. Přesto si uvědomuje, že je ještě na čem pracovat.
„Ukážu se s novým předním křídlem, které na Felipeho autě fungovalo dobře, je také možné, že bude modifikací víc. F60 mělo v Německu pár úprav a nastavení bylo hodně dobré, ale stále platíme vysokou cenu za špatný přítlak v rychlých zatáčkách, jak jste na některých sektorech mohli vidět,“ upozorňuje Räikkönen.