Použijí týmy KERS v Monaku?

GP Monaka (Monte Carlo) | foto: Panasonic Toyota Racing

Velká cena Monaka - nejpomalejší závod letošní Formule 1 je za dveřmi. Na městském okruhu chybí rovinky i rychlé zatáčky - jak to ovlivní rozhodnutí týmu nasadit KERS?

U Renaultu a BMW již mají jasno - systém pro rekuperaci kinetické energie v Monte Carlu plném zatáček nenasadí. Charakteristika okruhu naproti tomu od toho neodradí loňské nejlepší týmy - Ferrari a McLaren.

Co na to říká Pat Symonds z Renaultu? "Rád bych viděl simulaci, která by ukázala, že jste v Monaku s KERSem rychlejší," nevěřícně kroutí hlavou nad rozhodnutím soupeřů.

Některým týmy jsou v nasazování KERSu flexibilnější, protože s touto možností počítali již od začátku vývoje svých monopostů. Pro McLaren to tak jednoduché jako například pro BMW není. Přínos z odebrání tohoto systému by pro ně zřejmě nebyl tak velký - byť jeho využití přichází v úvahu v Monaku zejména na dvou místech: na cílové rovince a v pasáži pod tunelem.


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy