"Přišli jsme na to, že KERS není až takovou výhodou, jak jsme si mysleli," uvedl doslova Němec, i když podle Theissena se k němu možná vrátí v Turecku. Zlé jazyky však tvrdí, že to tak jednoduché nebude, protože se baterie jejich KERSu nevlezou do nových bočnic. Jsem zvědavý, jestli také v Barceloně vypustí nápis "Active Hybrid," kterým se pyšnily na zadním křídle jejich monoposty s tímto systémem.
Po zcela nevydařeném startu do sezóny se Heidfeld dnes dušoval, že jejich poslední úsilí, které věnovali v továrně Hinwilu novému vozu, ve Španělsku konečně ponese plody. "Doufáme, že na trati budeme moci sledovat to co při simulacích a ve větrném tunelu." Vylepšený balík by měl jejich vůz F1.09 zrychlit o půl vteřiny.
Heidfeld: KERS není žádnou velkou výhodou
Kubica, Robert | foto: BMW Motorsport
Nick Heidfeld dnes potvrdil, že BMW nepoužije ve svých vozech KERS kvůli výkonnosti.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Anna Slováčková o boji s rakovinou: Převládá u ní optimismus!
-
Královská stráž před Buckinghamským palácem zahrála píseň od Taylor Swift
-
Barbora Mottlová se vrací jako vdaná paní: SVATBA ve Vegas!
-
Tajná svatba Emanuele Ridiho: Co všechno si novomanželé nechávali pro sebe?
-
Lucie Vondráčková slavila a prozradila, kdo jí dělá šťastnou!
-
Alonso burcuje: Méně slibujme, předveďme více!
-
GP ŠPANĚLSKA: Prohlášení po závodě - Verstappen září, Norris lituje, Hamilton je spokojen
-
GP ŠPANĚLSKA: Verstappen na pro něj úspěšné trati vítězí, hrdinou dne opět Norris
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci GP Španělska: Všichni hovoří o minimálních rozdílech