"Přišli jsme na to, že KERS není až takovou výhodou, jak jsme si mysleli," uvedl doslova Němec, i když podle Theissena se k němu možná vrátí v Turecku. Zlé jazyky však tvrdí, že to tak jednoduché nebude, protože se baterie jejich KERSu nevlezou do nových bočnic. Jsem zvědavý, jestli také v Barceloně vypustí nápis "Active Hybrid," kterým se pyšnily na zadním křídle jejich monoposty s tímto systémem.
Po zcela nevydařeném startu do sezóny se Heidfeld dnes dušoval, že jejich poslední úsilí, které věnovali v továrně Hinwilu novému vozu, ve Španělsku konečně ponese plody. "Doufáme, že na trati budeme moci sledovat to co při simulacích a ve větrném tunelu." Vylepšený balík by měl jejich vůz F1.09 zrychlit o půl vteřiny.
Heidfeld: KERS není žádnou velkou výhodou
Nick Heidfeld dnes potvrdil, že BMW nepoužije ve svých vozech KERS kvůli výkonnosti.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Polibek, který šokoval: Ana de Armas nachází štěstí po Benovi Affleckovi
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul