"Přišli jsme na to, že KERS není až takovou výhodou, jak jsme si mysleli," uvedl doslova Němec, i když podle Theissena se k němu možná vrátí v Turecku. Zlé jazyky však tvrdí, že to tak jednoduché nebude, protože se baterie jejich KERSu nevlezou do nových bočnic. Jsem zvědavý, jestli také v Barceloně vypustí nápis "Active Hybrid," kterým se pyšnily na zadním křídle jejich monoposty s tímto systémem.
Po zcela nevydařeném startu do sezóny se Heidfeld dnes dušoval, že jejich poslední úsilí, které věnovali v továrně Hinwilu novému vozu, ve Španělsku konečně ponese plody. "Doufáme, že na trati budeme moci sledovat to co při simulacích a ve větrném tunelu." Vylepšený balík by měl jejich vůz F1.09 zrychlit o půl vteřiny.
Heidfeld: KERS není žádnou velkou výhodou
Kubica, Robert | foto: BMW Motorsport
Nick Heidfeld dnes potvrdil, že BMW nepoužije ve svých vozech KERS kvůli výkonnosti.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Vykopávky mimozemšťanů v Peru: Odborník na UFO slibuje, že záhadu vyřeší!
-
Miley Cyrus se v pořadu Davida Lettermana rozpovídala o svých divokých letech
-
Svůdná hokejová hvězda Mikayla Demaiterová: Během po pláži připomněla Pamelu Anderson
-
Shopaholic Nicol o náročném porodu: Stále ho psychicky zpracovává
-
Ewa Farna vydala nový videoklip: Spolupracovala s oblíbeným režisérem
-
Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?
-
Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"
-
Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?
-
FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček