Pro příští rok se chystá zavedení 30 milionového stropu, který by měl týmy donutit k šetření. U Loly to berou jako tu pravou vízu k návratu do F1: „Oznámení o možném zavedení finančních stropů, který by týmy buďto mohly akceptovat a nebo nemusely, vedlo v naší tovární k opětovnému zvážení možného vývoje vozu pro formuli 1,“ říká Martin Birrane.
„Nynější snaha, která se v době finanční krize snaží z F1 udělat levnější závody, nás přiměly k tomu, abychom opět seriozně uvažovali o formuli 1,“ stojí dále v prohlášení. Lola naposledy nasadila své dva vozy do šampionátu F1 před dvanácti lety. Jejich sponzorem tehdy byl MasterCard. Účinkování stáje bylo ale velmi krátké, protože už po prvním závodu v Austrálii celý projekt skončil.
Lola je tak již druhým vážným kandidátem na vstup do formule 1 již od příštího roku. Prvním je USGPE (United States Grand Prix Engineering) - prvotně USF1. Tým vedou Ken Anderson a Peter Windsor. Vzpomínáte si ještě, jak Bernie nedávno hrdě prohlásil, že na startu nové sezony bude 26 vozů? Že by se jeho předpovědi naplňovaly?
Lola zvažuje návrat do F1
Lola zvažuje možný návrat do formule 1 již pro příští sezonu. Výrobce, který sídlí v East Anglia, vyráběl vozy F1 od roku 1962 do roku 1997. Není třeba připomínat, že získal spoustu úspěchů.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství