"Rozhodně to není napevno dané," prohlásil Whitmarsh. "Nebudeme KERS používat, pokud nám nebude přinášet výhody," dodal. Systém zpětného získávání kinetické energie (KERS) použily v poslední Velké ceně Číny v neděli jen tři monoposty, oba mclareny a vůz BMW Sauber.
Kvůli nízké spolehlivostí vyřadila systém KERS pro Velkou cenu Číny stáj Ferrari. Nic pozitivního jí to však nepřineslo, stále je bez bodu a už oznámila, že pro příští Velkou cenu Bahrajnu bude KERS znovu ve svých monopostech mít. Dalším týmem, který v Číně KERS nepoužil, ačkoli v předešlých dvou závodech ho měl, je Renault. BMW Sauber používá KERS pouze ve voze Nicka Heidfelda, jeho polský stájový kolega Robert Kubica zkoušel v Číně systém v pátečních trénincích, ale do sobotní kvalifikace už ho nenasadil.