Mezi nejrychleji jezdícím Buemim, jenž měl nastavený vůz na nízký přítlak, a nejpomalejším Massou byl rozdíl 8,5 km/hod (2,75 %). Tento rozdíl se však ve výsledném čase projevil pouze v 68 tisícinách, jež nakonec chyběli Felipemu k postupu do první desítky.
Nejvyšší rychlost zkrátka není vše, o čemž svědčí i výsledky Giancarla Fisichelly, který na rovinkách sice byl třetí nejrychlejší, ale v kvalifikaci celkově skončil až jako poslední. Záleží nejen na nastavení vozu, ale také na aerodynamické efektivitě vozu, ve které zdá se excelují stáje Brawn GP, Toyota a zejména Red Bull, jenž jezdí s konvenčním difuzorem, na rozdíl od prvních dvou jmenovaných.
Nejvyšší rychlosti dosahované v kvalifikaci
Nejvyšší rychlost ve dnešní kvalifikaci dosáhl Sebastien Buemi, když se po rovince v měřeném místě proháněl rychlostí 308,2 km/h. To, co získal na rovince, ale ztrácel v zatáčkách, čímž si vysloužil až 10. nejrychlejší čas.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Banán přilepený lepící páskou se prodal. Za částku, které se jen těžko věří
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul