Adrian Sutil, 10.
Předpokládal jsem vzrušující závod. Měl jsem dobrý start, ale v první zatáčce, myslím že Webber, zpomalil a já neměl kam uhnout. Poškodil jsem si přední křídlo a musel do boxů. Nick Heidfeld mne přepravil o čas, byl jsem rychlejší, ale nešlo ho předjet. Po prvním výjezdu safety caru šlo všechno perfektně, v krátkém stintu jsme měli dobrou strategii a v prostředním jsme použili měkkou směs pneumatik. Při restartu se mi podařilo předjet pár vozů a na tvrdých pneumatikách se mi jelo skvěle. Myslím, že za desáté místo můžeme být šťastni.
Giancarlo Fisichella, 12.
Jsem velmi zklamán z chyby, kterou jsem udělal během pitstopu. Byl jsem zmaten, protože v loňském roce jsme měli boxové stání jako úplně poslední, teď jsem mechaniky minul a musel couvat. Jsem smutný, mohli bychom skončit mnohem lépe. Ze závodu si odvážíme i pozitivum, byli jsme schopni bojovat s konkurencí. Těším se do Malajsie.
Předpokládal jsem vzrušující závod. Měl jsem dobrý start, ale v první zatáčce, myslím že Webber, zpomalil a já neměl kam uhnout. Poškodil jsem si přední křídlo a musel do boxů. Nick Heidfeld mne přepravil o čas, byl jsem rychlejší, ale nešlo ho předjet. Po prvním výjezdu safety caru šlo všechno perfektně, v krátkém stintu jsme měli dobrou strategii a v prostředním jsme použili měkkou směs pneumatik. Při restartu se mi podařilo předjet pár vozů a na tvrdých pneumatikách se mi jelo skvěle. Myslím, že za desáté místo můžeme být šťastni.
Giancarlo Fisichella, 12.
Jsem velmi zklamán z chyby, kterou jsem udělal během pitstopu. Byl jsem zmaten, protože v loňském roce jsme měli boxové stání jako úplně poslední, teď jsem mechaniky minul a musel couvat. Jsem smutný, mohli bychom skončit mnohem lépe. Ze závodu si odvážíme i pozitivum, byli jsme schopni bojovat s konkurencí. Těším se do Malajsie.