Kvůli zákazu testu během sezóny zkoušel japonský výrobce také pneumatiky pro rok 2010, které bude pochopitelně ještě v průběhu roku dále vyvíjet.
Všechny čtyři směsi pro rok 2009 byly pro týmy ve Španělsku tento týden dostupné (tvrdé, střední, měkké a super-měkké), stejně jako pneumatiky pro mokro (wet) a extrémní mokro (extreme wet). Silný déšť ve středu umožnil týmům si rovněž vyzkoušet pneumatiky pro jemný déšť (softer wet), které se používají pouze při Velké ceně Monaka.
Podmínky na jihu Španělska ztížily sběr dat, jak vysvětlil Tetsuro Kobajaši: "Opět jsme zažili test, který byl obtížný kvůli změnám teploty, množství vody a silnému větru."
Přesto je technický manažer Bridgestonu spokojený s prací, která byla doposud odvedena: "Neměli jsme žáden velký problém. Týmy chápou, že po tolika změnách v předpisech to bude chvíli trvat, než z pneumatik vytěží maximální výkonnost, a již jsme mohli pozorovat velké pokroky."
Bridgestone spokojeni s vývojem pneumatik
Jediný dodavatel pneumatik pro vozy Formule 1 - firma Bridgestone, je spokojena s množstvím dat, jež získala tento týden v Jerezu, kde se jezdilo od neděle do čtvrtku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul