K boxům se vozy dostanou rychleji, neboť došlo k vyjmutí šikany. Také změna maximální rychlosti z 80 na 100 km/h přinese zkrácení času ztraceného zastávkou v boxu. Od toho si FIA i kolotoč Formule 1 slibují další vyrovnání startovního pole a větší zajímavost pro diváky, jejichž klesající zájem o automobilové závody je alarmující.
Očekává se, že v Melbourne se díky tvaru tratě pojede na tři zastávky v boxech a právě rozdílné strategie mohou přinést nový vítr do boje mezi týmy.
„Nová pravidla a předpisy pro rok 2003 udělaly Formuli 1 zajímavější i atraktivnější pro diváky a změny připravené na naší trati pro rok 2004 budou dalším přínosem pro diváky na okruhu i u televizních obrazovek,“ slíbil Ron Walker, předseda korporace pořádající GP Austrálie.
Foto: Archiv
Boxová komunikace před dokončením
Komunikace mezi garážemi a boxovou zídkou je na okruhu v Melbourne těsně před dokončením.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton