Příští rok budou zakázány dečky pro předehřívání pneumatik. Ty budou muset rovněž vydržet větší zátěž, protože kvůli zákazu dotankovávání paliva budou vozy podstatně těžší.
I když tým dnes vyzkoušel i předehřáté pneumatiky, hlavní jízdy absolvovali bez předchozího ohřevu. Bridgestone tak získal cenné údaje pro příští sezónu.
Tým dnes odjezdil 94 kol. Závěr dne přerušovaného několikerým vyvěšením červených vlajek nebyl ale pro stříbrné ideální - 10 min před koncem testů se jim porouchalo čidlo tlaku oleje a de la Rosa musel předčasně do boxů.
"Ježdění bez předehřátých pneumatik je náročnější pro to, abyste je dostali do provozní teploty - ale to je záležitost příštího roku a také důvod, proč bude Bridgestone zásobovat týmy různými směsmi," vysvětluje de la Rosa. "Ujeli jsme dnes hodně kol a práce s pneumatikami byla velmi dobrá."
Španěl zajel až 7. nejrychlejší čas z osmi jezdců. Jeho nejlepší kolo mělo hodnotu 1:21,831 min - 2,8 vteřiny za nejrychlejším Vettelem.
McLaren zkoušel pneumatiky pro rok 2010
Během dnešního testu v Jerezu Pedro de la Rosa za volantem McLarenu zkoušel směsi Bridgestonu pro rok 2010, kdy vstoupí v platnost i nové předpisy.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul