Jistě si vzpomenete na druhou polovinu letošní sezony. Ferrari spolu s pětinásobným šampionem Michaelem Schumacherem a ostatními týmy obouvajícími pneumatiky Bridgestone, bylo ve srovnání s konkurencí na Michelinech, výrazně pomalejší.
Po Maďarském závodě, když už porazil Ferrari i Renault, upozornil rudý tým spolu s Bridgestone FIA na znatelně širší přední pneumatiky Michelin po skončení závodu ve srovnání s jeho začátkem. FIA zareagovala promptně a změnila systém kontroly, která se od té doby provádí až po skončení závodu.
Pro ITV technický ředitel stáje z Maranella odmítl spojitost mezi zmrtvýchvstáním Ferrari k mocnému závěru a vynucenou změnou pneumatik francouzského výrobce. Brawn tvrdí, že ve stejnou dobu došlo pouze k obratu v technické vyspělosti mezi jejich F2003 GA a nejbližší konkurencí.
Brit se také vrátil k odchodu Jacquese Villeneuva z Formule 1 a trvá na tom, že se jedná o ztrátu především pro F1.
„Je chybou, že je Jacques mimo, protože se jedná o osobnost. Skutečnost, že Michael Schumacher je jediným mistrem světa ve startovním poli je sice dobrá pro Ferrari, ale ne pro Formuli 1,“ tvrdí Ross Brawn.
Foto: Archiv
Pneumatikami to nebylo
Ross Brawn odmítl, že by válka proti Michelinu dodala na rychlosti vozům Ferrari.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton