Ředitel BMW Motorsport opět zopakoval, že příprava nového motoru začala velmi brzy a na tom také staví své přesvědčení a předpovědi.
Každý pilot bude mít k dispozici pro celý závodní víkend jen jeden jediný motor a jeho případná výměna kvůli poruše bude znamenat tvrdou penalizaci, tak hovoří nové předpisy pro rok 2004.
„Motory musí nyní vydržet dvojnásobnou vzdálenost. V roce 2002 jsme měli k dispozici 3 motory na víkend. V roce 2003 jsme měli k dispozici 2 a v roce 2004 to bude pouze jeden jediný,“ komentuje změny v technických předpisech Theissen.
Stáj z Grove opět ve finále zůstalo za Ferrari, přesto podle Němce s daleko menším odstupem. Především v polovině sezony od GP Monaka měli Ralf Schumacher a Juan Pablo Montoya k dispozici vítězné vozy. Přiznávanou chybou týmu bylo nasazení nevyladěného FW25 hned od začátku sezony a bodová ztráta získaná v důsledku malé konkurenceschopnosti.
Foto: Archiv
BMW Williams bude připraven
Podle Maria Theissena bude anglo německé spojení připraveno bojovat o tituly od začátku roku.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Drama na dostizích: Kůň bez jezdce mezi diváky, zraněné dítě skončilo v nemocnici
-
Dilema uvnitř monarchie: Princezna Kate, anebo král Karel III.? Princ William má jasno!
-
Kolik bylo atentátů na Zelenského? Nic nového, on sám o ruských pokusech mluvil
-
Milan Kňažko o zdraví Jiřiny Bohdalové: Proč skončila s divadlem?!
-
Monika Bagárová bez show v O2 areně: Vyjádřil se Leoš Mareš!
-
Sainz jr. u Sauberu? Pro někoho nesmysl, leč mající svůj smysl
-
GP USA: PROHLÁŠENÍ po závodě - zářící Norris a zástup gratulantů
-
GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace mění pořadí
-
GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body