Tým také musel snížit stav zaměstnanců ve své továrně, kde se závodní vozy vyvíjejí a kompletují.
Skořepina vozu a šasi jsou již hotové. Nyní tým čeká testování v aerodynamickém tunelu.
Před několika dny, podstoupil Milton Keynes test tuhosti se srovnáním R4 a R3. Výsledkem bylo zjištění, že R3 byla v této oblasti lepší než její předchůdce R2, který měl k dispozici dobré šasi.
Vedení týmu Jaguar Racing by rádo vidělo své vozy v nové sezoně na lepších pozicích než tomu bylo loni.
Mark Weber a Antonio Pizzonia také budou usilovně pracovat na zlepšení výsledku týmu a jejich cílem je dostat vozy se skákající kočkou na hřbetě do roku 2004 na stupně vítězů.
Jaguar představí svůj nový vůz R4 oficiálně 21. ledna 2003 v rámci internetové prezentace, což je úplná novinka ve světě Formule 1. Důvodem je snížení nákladů, což je logické chování v případě, kdy tým z úsporných opatření musel propustit část svých zaměstnanců.
Jaguar usilovně pracuje na nové R4
Tým Jaguar vstoupí do letošní sezony s novou R4, která by měla být hlavně technologicky dokonalejší než její předchůdce R3, také s novými jezdci Markem Weberem a Antoniem Pizzoniou.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Martin Dejdar řekl, co je zrůdné! Jde o politiku
-
Jaromír Soukup si to nechal pro sebe! Tajemství prozradil advokát Hanychové
-
Počasí: Zimu do Česka přinesla tlaková níže Caetano. Co od ní můžeme čekat?
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul