KERS - zařízení, které pomáhá využít energii získanou při brždění k dočasnému zvýšení výkonu - bude představen již příští sezónu bez ohledu na to, zda jej budou či nebudou mít hotový všechny týmy.
Willis je ale názoru, že tento systém nebude hlavní příčinou častějšího předjíždění, pokud k němu bude docházet: "Myslím, že se týmy brzy naučí správně využívat a optimalizovat KERS, ale te moc předjíždění nepomůže. Je to technologie vyvíjená u cestovních vozů, která bude mít v monopostech F1 omezené možnosti nasazení. Nejvíce předjíždění pomohou nové předpisy upravující aerodynamiku. Změna velikosti zadního křídla umožní vozům jezdit blíže za sebou, protože nebude docházet k tak velké ztrátě přítlaku při jízdě v aerodynamickém stínu vznikajícím za prvním vozem.
Willis: KERS předjíždění moc nepomůže
Technický ředitel Red Bullu Geoff Willis snižuje budoucí význam KERSu pro usnadnění předjíždění, moc k tomu podle něj nepomůže.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Jan Kraus a výročí talk show: 20 let na obrazovce! Bohdalová přiznala závist
-
Bylo to UFO? Pentagon vyřešil jednu z největších novodobých záhad!
-
Netflix není jediný. Kde všude můžete sledovat filmy a seriály?
-
Zápal plic se nevyplatí podceňovat. Může vás i zabít
-
V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton
-
"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul
-
"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul
-
"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu