KERS - zařízení, které pomáhá využít energii získanou při brždění k dočasnému zvýšení výkonu - bude představen již příští sezónu bez ohledu na to, zda jej budou či nebudou mít hotový všechny týmy.
Willis je ale názoru, že tento systém nebude hlavní příčinou častějšího předjíždění, pokud k němu bude docházet: "Myslím, že se týmy brzy naučí správně využívat a optimalizovat KERS, ale te moc předjíždění nepomůže. Je to technologie vyvíjená u cestovních vozů, která bude mít v monopostech F1 omezené možnosti nasazení. Nejvíce předjíždění pomohou nové předpisy upravující aerodynamiku. Změna velikosti zadního křídla umožní vozům jezdit blíže za sebou, protože nebude docházet k tak velké ztrátě přítlaku při jízdě v aerodynamickém stínu vznikajícím za prvním vozem.
Willis: KERS předjíždění moc nepomůže
Technický ředitel Red Bullu Geoff Willis snižuje budoucí význam KERSu pro usnadnění předjíždění, moc k tomu podle něj nepomůže.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Simona Krainová přestala vydělávat? Modelka přiznala pauzu!
-
Česko sní o dalším sportovním triumfu! Tito fotbalisté budou hrát na Euru
-
Felix Slováček přiznal STRACH o nemocnou dceru Aničku!
-
Kde rostou houby? Sezóna začíná, meteorologové spustili speciální mapu!
-
Petr Nedvěd šel s pravdou ven: Manažer repre přiznal ROZCHOD!
-
Pozře F1 sama sebe? Události v Monaku oživují některé otázky
-
FOTO: GP Monaka od velké havárie v 1. kole po Leclercovo vítězství
-
Špatný pokyn během klíčového okamžiku aneb jak Mercedes zkazil Hamiltonovi závod
-
Norrisovi se nelíbí rozhodnutí o návratu Sainze jr. na původní pozici. Proč se tak stalo?