Jednou z hlavních oblastí letošních zimních testů budou aerodynamické komponenty, jež budou zredukovány o zhruba 30%, a znovuzavedené slicky. "Auta budou úplně jiná. Čeká nás největší změna předpisů za posledních pár let," potvrzuje Klien.
Navíc týmy pracují na integraci technických novinek jak je systém pro rekuperaci kinetické energie, známý jako KERS (z anglického Kinetic Energy Recovery System). "Je jasné, že každý tým jej chce otestovat a nasadit co nejdříve. Jsem si jistý, že my v BMW jsme s přípravami nejdále," říká Christian.
"Ne všechny týmy budou mít KERS příští rok - nasazení je dobrovolné. Zatím s ním žáden tým nebyl na trati příliš úspěšný. Opravdu se s tím porveme během zimních testů. Kdokoliv vstoupí do příští sezóny s KERSem, bude mít určitě výhodu."
Klien: KERS je určitě výhodný
Testovací jezdec BMW Sauberu Christian Klien uvedl, že KERS určitě týmům přinese výhodu. Týmy čeká letos rušné zimní období a spousta práce.
Doporučit článek
Další zprávy
-
ZOO Praha bude zase hledat jméno. Narodilo se mládě orangutana
-
Princezna Charlotte: Nová fotka od maminky jako dárek k dnešním narozeninám!
-
Po trati v Česku se řítil vlak bez strojvedoucího. Jízda skončila vykolejením
-
Neústupná Kateřina Brožová: Chce spravedlnost kvůli smrti Jordyho!
-
Jan Kačer v nemocnici: Jaký je jeho zdravotní stav?
-
Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO
-
Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?
-
Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese
-
"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg