Jednou z hlavních oblastí letošních zimních testů budou aerodynamické komponenty, jež budou zredukovány o zhruba 30%, a znovuzavedené slicky. "Auta budou úplně jiná. Čeká nás největší změna předpisů za posledních pár let," potvrzuje Klien.
Navíc týmy pracují na integraci technických novinek jak je systém pro rekuperaci kinetické energie, známý jako KERS (z anglického Kinetic Energy Recovery System). "Je jasné, že každý tým jej chce otestovat a nasadit co nejdříve. Jsem si jistý, že my v BMW jsme s přípravami nejdále," říká Christian.
"Ne všechny týmy budou mít KERS příští rok - nasazení je dobrovolné. Zatím s ním žáden tým nebyl na trati příliš úspěšný. Opravdu se s tím porveme během zimních testů. Kdokoliv vstoupí do příští sezóny s KERSem, bude mít určitě výhodu."
Klien: KERS je určitě výhodný
Testovací jezdec BMW Sauberu Christian Klien uvedl, že KERS určitě týmům přinese výhodu. Týmy čeká letos rušné zimní období a spousta práce.
Doporučit článek
Další zprávy
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství
-
Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton