MP4-19 uspěl v crash-testech

Nový McLaren prošel další zkoušou - jednou z těch, které zastavily MP4-18.

Jedním z hlavních důvodů, proč nebyl tým McLaren schopen nasadit MP4-18 v letošním roce byl ten, že asi až příliš revoluční vůz neprošel povinnými crash-testy FIA. Nový MP4-19 včera uspěl a nepřestává tak dělat týmu i fanouškům radost.

Výkonný ředitel Martin Whitmarsh je s dosavadním vývojem MP4-19 spokojen a po crash-testu prohlásil, že nyní už se může tým naplno věnovat vyladění vozu k maximální spolehlivosti. McLaren nezahálí už se chystá na další testy: "Ještě před Vánocemi podnikneme tři velké testy. Ano, věřím, že do Melbourne můžeme přijet ve velice dobré formě!"

McLaren v této době zkouší další na první pohled podivnou věc - nyní, když FIA rozhodla o trestech za výměnu motoru během závodního víkendu (každý tým by měl použít pouze jeden motor pro každého jezdce), McLaren zkouší rychlou výměnu motoru! Proč? Martin Whitmarsh vysvětluje: "Proč bychom dávali takové úsilí do výměny motoru, když je to penalizováno? Totiž když se na voze pokazí cokoliv jiného, posadíme jezdce do náhradního vozu, který nebude mít motor a přendáme tam motor z jeho původního vozu. Když to uděláte rychle, vyplatí se to a vyhnete se jakékoliv penalizaci."

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy