Flavio Briatore je přesvědčen o tom, že je jeho tým připraven i v roce 2004 stavět na letošním výkonu a přidat další vítězství k letošnímu z Grand Prix Maďarska. A to i přesto, že tým upustil od dalšího vývoje radikálního hnacího agregátu.
Široký úhel válců 110° byl nahrazen konvenčním pravoúhlým uspořádáním. Zatímco měl širší motor výhodu v nižším těžišti, motorárna ve Viry-Chatillon se potýkala s velkými vibracemi a pro spolehlivost musela uměle snižovat výkon.
„Naše rozhodnutí o motoru jsme udělali před 8 měsíci a měli jsme dost času na přípravu aerodynamiky vozu, jež bude vycházet z tradičnějšího uspořádání motorové jednotky. O integraci motoru do vozu jsme se dozvěděli v posledních dvou letech hodně a obavy nám to nedělá. Tým vedený technickým ředitelem Bobem Bellem a šéfdesignerem markem Smithem odvedl fantastickou práci,“ prohlásil Flavio Briatore.
„A co více, tým se již začal zabývat přípravou motoru pro sezonu 2005. Byli jsme schopni připravit silný motor pro příští rok a jsme sebejistí,“ přidal ještě charismatický Ital.
K novému pravidlu, dle kterého musí hnací agregát vydržet minimálně 700 kilometrů řekl: „V dostupném čase jsme udělali nejlepší možnou práci a vývoj bude dále pokračovat. V této chvíli vypadá vše dobře. První vytrvalostní test na dynamu dopadl velmi dobře,“ dodal optimisticky Flavio Briatore.
Renault si je svými motory jistý
Šéf francouzského týmu Renault si je jist tím, že v otázce motoru stáj svým rozhodnutím nepochybila.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball
-
PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše
-
Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele
-
Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství